Skip to main content

Nieuwe Samsung besteld maar ik kom net 1 dag te laat van vakantie. Deze bestelling moet opnieuw aanvragen of anders regelen. Hoe zit dat dan?????????. 

Irritant vind ik dit.                                   

Beste meneer Vlaskamp,

 

Uw nieuwe Samsung Galaxy S10 128GB, Prism Black ligt voor u klaar op het volgende door u gekozen PostNL Servicepunt:

 

 

Gr Jaime Vlaskamp

 

Hoi @Jvlaskamp. Welkom op het KPN Forum. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Als het goed is heb je vanochtend een mail ontvangen waarin staat dat jouw toestel opgehaald kan worden op het PostNL Servicepunt. Ja kan het toestel afhalen tot 7 dagen na dagtekening van dit bericht. Daarna wordt het pakket teruggestuurd naar KPN. Je ontvangt zo een privebericht met meer informatie. 

 

Laat je mij weten of het is gelukt?


@Jvlaskamp Heb je het toestel al opgehaald op het PostNL Servicepunt?


Hoi @Jvlaskamp. Welkom op het KPN Forum. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Als het goed is heb je vanochtend een mail ontvangen waarin staat dat jouw toestel opgehaald kan worden op het PostNL Servicepunt. Ja kan het toestel afhalen tot 7 dagen na dagtekening van dit bericht. Daarna wordt het pakket teruggestuurd naar KPN. Je ontvangt zo een privebericht met meer informatie. 

Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het toestel hebt opgehaald van het servicepunt. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je.

 


Reageer