Skip to main content

Ik heb gister via mobiel.nl een abbonement afgesloten. Ik kreeg van jullie een mail dat nummer behoud niet ging vanwege een lopend contract. Dit contract heb ik afgekocht nu. Vanmorgen een collega gesproken die gaf aan de bestelling dan te moeten annuleren zodat ik een nieuwe kon bestellen met nummerbehoud. Nu krijg ik net alsnog de telefoon binnen. Ik dus jullie weer gebeld. Nu moet ik de telefoon terug gaan sturen om hem vervolgens weer te moeten bestellen zodat de juiste simkaart erbij komt. Is het niet makkelijker om de sim kaart toe te sturen als jullie het nummerbehoud geregeld hebben  met mijn huidige provider.? Mijn telefoon is stuk ik ben niet telefonisch bereikbaar Nu. Waarom sturen jullie een telefoon af als iets niet geaccordeerd word en ik vervolgens met het probleem zit dat ik de telefoon terug moet gaan sturen om vervolgens dagen zonder telefoon te zitten.

Hi @MD1987 en welkom op het forum! Jammer dat de bestelling zo stroef verloopt en goed dat je je vraag hier stelt.

Als je het abonnement en het toestel via mobiel.nl hebt besteld dan gaan alle zaken die met het toestel te maken hebben via hen. Je kunt hierover dus het beste contact met hen opnemen. Wij gaan dan alleen over het abonnement/de simkaart. Als die bestelling geannuleerd bij ons dan moet je alleen nog duidelijkheid krijgen bij mobiel.nl over hoe het nu verder moet met het toestel dat je al hebt ontvangen. Hopelijk kunnen die snel duidelijkheid geven!Â