Skip to main content

Mijn vrouw is overgestapt naar een ander provider.

Bericht van KPN ontvangen : Ik geen diensten ( mobiel) van KPN meer gebruiken vanaf 15-03-2020.

Maar tot op heden kan ik nog altijd met mijn mobiel gebruik maken van alle diensten van KPN.

Mijn vraag, is KPN mij vergeten af te sluiten ?

 

Beste @kopaanzicht, welkom! Dat is wel erg vreemd.. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het betreffende 06-nummer neerzetten? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Mail van KPN 12-02-2020  / Bevestiging beeindiging mobiele aansluiting (ordernr. 562049235)

Hierin staat oa. het volgende :

Datum beeindiging

Uw mobiele nummer ***wordt op 14-03-2020 afgesloten. Vanaf deze datum kunt ualle diensten van KPN op uw telefoon niet meer gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Jorg Kramer 

Directeur Klantenservice

 

Admin: 06-nummer verwijderd en opgeslagen in je profiel


Yes, ik zie waar het 'm in zit. De eerst mogelijke datum waarop je over kunt naar de andere provider is 9 april. Dat betekent dat je tot die datum bij KPN in dienst bent. Als we je nummer nu al op zouden zeggen, dan zou je nummer ‘weg’ zijn en kon deze niet overgenomen worden. Hopelijk heb je zo voldoende informatie!