Skip to main content
Beantwoord

afweging kunnen maken of mij mobiele abonnement nog juist is in relatie tot een vermindering van het gebruik

• March 4, 2020
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Hoe kan ik bepalen of mijn mobiele gebruik nog aansluit bij mijn huidige abonnement?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @magroelofs en welkom op het forum! Super dat je ons gevonden hebt. :smile: Ik kijk zelf altijd op mijn factuur van het mobiele abonnement. Op de tweede pagina vind je je verbruik terug met balkjes die aangeven hoeveel van je MB's je hebt verbruikt en hoeveel belminuten. Als je dan je facturen van de afgelopen paar maanden bij elkaar pakt en naast elkaar neerlegt kun je zien of je abonnement bij je verbruik past, of dat je het abonnement beter aan kunt passen. :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 5, 2020

Hoi @magroelofs en welkom op het forum! Super dat je ons gevonden hebt. :smile: Ik kijk zelf altijd op mijn factuur van het mobiele abonnement. Op de tweede pagina vind je je verbruik terug met balkjes die aangeven hoeveel van je MB's je hebt verbruikt en hoeveel belminuten. Als je dan je facturen van de afgelopen paar maanden bij elkaar pakt en naast elkaar neerlegt kun je zien of je abonnement bij je verbruik past, of dat je het abonnement beter aan kunt passen. :slight_smile: