Skip to main content

Ik heb ook een IPhone 11 gehad die het op 4 G niet meer deed. Ik heb gelukkig een I Phone 12 gekregen. Zou mijn abonnementsgeld terugkrijgen conform de afspraak vanaf 20 juli 2022 tot datum van nieuwe telefoon krijgen. Er wordt mij van alles beloofd en toegezegd maar ik heb het nog steeds niet terug. Al vele malen gebeld met klantenservice en iedereen geeft weer een ander antwoord.

Hoe wordt dit opgelost ????

 

Is er toen ook een klacht voor je aangemaakt Paul en is er naar die klacht ook een vervolggesprek geweest met de afdeling Klantreacties? Of is er naar de ruil van het toestel in zijn geheel geen contact met je opgenomen? 


Na de klacht “ ticket” heb ik steeds contact op moeten nemen. Nadat ik mijn i phone 11 had opgestuurd, kreeg ik een nieuwe I phone  12. Daarna heb ik steeds contact opgenomen met de klantenservice. Er is mij toegezegd dat ik abonnementsgeld terug zou krijgen. Dat zou zijn binnen een termijn van drie maanden na ontvangst van de nieuwe telefoon. Die heb ik begin februari gekregen. Maar teruggave van abonnementsgeld is er nog steeds niet van gekomen.


Wanneer heb je dan uiteindelijk jouw toestel in ontvangst kunnen nemen Paul? Zou je ook jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje willen geven dan kijk ik even.


Remco  

 

op 13 februari heb ik de IPhone 12 gekregen.

 

groetjes,  Paul


Dank je Paul, ik zie inderdaad dat dit al even speelt. Zal ik dan een klacht voor je aanmaken zodat onze klachtenafdeling hier naar kan kijken? Dan monitor ik deze voor je!


Remco, 

 

Dank je wel. Ik ben in deze zaak best wel geduldig geweest en ook altijd netjes naar de klantenservice. Maar ik vind het nu toch echt te lang duren. Ook de werknemers van de klantenservice van KPN weten kennelijk niet hoe ze dit op moeten lossen. Zo kreeg ik na een gesprek van een uur door dat ik de reparatie afdeling moest bellen voor teruggave abonnementsgeld. Ik die bellen ben daar moest  ik helemaal niet zijn en weer terug naar de klantenservice. 
ik had al een klachtbrief naar de KPN willen sturen. Niet aan toegekomen ivm de vakantie. Gelukkig met een werkende I Phone 12.

Remco fijn dat je het een en ander voor me wil doen en met vriendelijke groet 

Paul


Ik had voor de vakantie de MB’s tijdelijk op onbeperkt gezet. Dat is keurig geregeld en met de factuur van juli ‘23 is dat meteen betaald.


De klacht is aangemaakt Paul! Er zal doorgaans binnen 10 werkdagen contact met je opnemen. Mocht je daar vragen overhebben stel ze dan gerust!


Remco,  fijn actie!! 👍 ik heb net een sms en mail gehad dat ik binnen vijf werkdagen gebeld ga worden. Normaal is dat niet zo’n probleem. Nu ben ik op vakantie en niet altijd in de gelegenheid de telefoon aan te nemen.  Gisteren werd ik door KPN gebeld ivm een enquête die ik had ingevuld nav een klantcontact. Ik was in het zwembad en heb geen onderwater IPhone. Dat gesprek dus gemist. 
Het  zou wellicht handig kunnen zijn dat als ze een bepaalde dag en dan tussen twee tijdstippen zouden kunnen afspreken. Dan houd ik daar rekening mee. Met Corendon heb ik dat ook zo kunnen doen. 
 

Als ik dus even niet kan opnemen hoop ik dat ze het een paar keer proberen.  Moet altijd toch een keer lukken.

 

groet,

 

Paul.


Ze gaan sowieso meerdere pogingen ondernemen Paul, dus ik verwacht dat dit wel goed komt, anders zullen ze je een terugbelverzoek voorstellen. 


Dank👍


Geen probleem, voor nu dan nog een hele fijne vakantie gewenst 🙂


Remco,

 

Net telefonisch contact gehad met Perry. Een goed gesprek gehad. Waarom bij mij veel mis is gegaan is onbekend. Het geld wat ik  terug krijg wordt verrekend met de factuur van of augustus of september. Ik blijf geduldig. 
Mag ik jou bedanken voor het lezen van mijn bericht op het forum en dank voor je inzet. Ik liep bij de klantenservice tegen tegen de bekende boom aan. Maar gelukkig werken er ook nog goede mensen bij KPN.👍👍

groetjes Paul.


@Paulhd Ok dat was iets sneller dan ik had verwacht 😅. Wat fijn dat het nu dan toch goed geregeld is door mijn collega en bedankt voor je geduld Paul want dit had inderdaad wel wat soepeler mogen verlopen. Ik wens je een hele fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen in de toekomst!


Remco,

 

vandaag mijn maandelijkse factuur gekregen en zie het bedrag wat ik terug krijg is gecrediteerd.

 

eindelijk opgelost.

ondanks het weer toch een zonnige dag.

 

groetjes Paul

 


Het weer werkt inderdaad niet in mee @Paulhd maar dit zijn dan wel echt goede berichten! Fijn dat er dan nu eindelijk een streep onder gezet kan worden. Post gerust nog eens een topic als je ergens assistentie bij nodig hebt Paul!