Skip to main content

16 oktober 2024:
Vandaag heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantenservice van KPN, omdat ik na bijna vijf maanden nog steeds geen oplossing heb ontvangen. Tot mijn verbazing vertelde de klantenservicemedewerker mij dat mijn eerste ticket van 23 juni 2024 niet meer actief is. Blijkbaar is dit, zonder dat ik hier van op de hoogte was, afgesloten omdat het probleem te lang aanhoudt zonder verdere actie van KPN. Sinds 1 oktober 2024 is er een tweede ticket geopend voor dit probleem. Ondanks alle eerdere beloftes en contactmomenten is er nog steeds geen oplossing aangeboden. De medewerker vertelde me dat ik moet wachten op een bericht van de NSSD-afdeling van KPN, maar wanneer dat zal zijn, is onbekend.

3 oktober 2024:
Op deze dag ontving ik een sms van KPN waarin stond dat ik binnen 10 werkdagen meer informatie zou ontvangen over mijn probleem. Er werd beloofd dat op 16 oktober sms-contact met mij zou worden opgenomen. Tot op heden is er echter niets gebeurd.

1 oktober 2024:
Aangezien de problemen bleven aanhouden, nam ik opnieuw contact op met de klantenservice. Tijdens dit gesprek vertelde de medewerker dat het oorspronkelijke ticket van 23 juni 2024 nog steeds openstond en dat er prioriteit aan zou worden gegeven. Er zou dus in oktober contact met mij opgenomen worden. Ook gaf de medewerker opnieuw aan dat het vervangen van mijn toestel door een iPhone 13 een passende oplossing zou zijn. Dit keer heb ik de contactgegevens van deze medewerker genoteerd, maar deel deze hier niet om privacyredenen.

18 september 2024:
Na nog eens drie telefoontjes, een nieuwe sms, en een wachttijd van twee maanden, werd mij opnieuw beloofd dat ik een iPhone 13 zou ontvangen als vervangend toestel. Dit keer heb ik de contactgegevens van de klantenservicemedewerker zorgvuldig genoteerd. Deze houd ik vanwege privacyredenen privé.

31 juli 2024:
Na een lange periode zonder updates besloot ik opnieuw telefonisch contact op te nemen met KPN. Tijdens dit gesprek werd mij beloofd dat er binnen een maand contact met mij zou worden opgenomen en dat er een oplossing zou komen in de vorm van een vervangend toestel (een iPhone 13 in plaats van mijn huidige iPhone 11). Ik heb echter geen contactgegevens van deze medewerker genoteerd, omdat ik op dat moment dacht dat de oplossing in zicht was. Er volgde helaas geen verdere actie of bericht van KPN.

23 juni 2024:
Toen ik KPN aanvankelijk informeerde over de problemen, werd mij verteld dat het probleem bij mijn telefoon zou liggen. Daarom heb ik mijn SIM-kaart vervangen en mijn toestel op schade laten controleren bij Amac. Dit leidde echter nergens toe, want de nieuwe SIM-kaart had geen effect en mijn iPhone bleek in perfecte staat te verkeren. Toen ik opnieuw contact opnam, gaf KPN toe dat het probleem mogelijk bij hen lag, en op 23 juni werd er een ticket voor mijn probleem aangemaakt. In de sms'jes van KPN stond ook dat mijn abonnementskosten vanaf 23 mei allemaal vergoed zouden worden. Er volgde echter geen verdere actie, ondanks twee sms’jes van KPN.

Mei 2024:
De problemen met mijn mobiele netwerk begonnen: mijn iPhone 11 viel telkens terug naar "Edge," waardoor ik het netwerk niet kon gebruiken.

Na bijna vijf maanden vol toezeggingen en beloftes zonder resultaat vraag ik mij af wat ik nu nog kan doen. KPN heeft mijn probleem nog steeds niet verholpen. Heeft iemand suggesties of ervaringen met soortgelijke situaties?

17 oktober 2024:

Eerder deze middag heb ik opnieuw een sms ontvangen met daarin het verzoek om extra geduld. Hoewel ik begrijp dat dit probleem ingewikkeld is, wacht ik wacht ik inmiddels al vijf maanden. De fase waarin ik nog ‘even geduld’ kan opbrengen is voor mij ondertussen verleden tijd. Is er dan niemand van KPN die een oplossing kan bieden en de gemaakte afspraken daadwerkelijk wil nakomen? 

Hallo @Benning, welkom. Ik kan me voorstellen dat je na maanden graag meer zou willen weten, en vooral een oplossing wilt. Ik kan je beide dingen niet geven. Wat ik zie in jouw bericht is dat er een actieve melding is bij de technische dienst. Anders zou je de sms’jes ook niet ontvangen. 

En het hebben van een actieve melding is het belangrijkste. Er wordt aan gewerkt, en zodra er meer te melden is wordt dat ook gedaan. Het enige wat ik kan doen is, net als de sms, om je geduld vragen. 

Reageer