Skip to main content

Al dagen heb ik slecht bereik buiten de wifi om. Als ik bel of gebeld wordt , kan 1 de ander niet horen. Als er überhaupt al gebeld kan worden.

Internet doet het ook niet, met 4g en zelfs 5g niet.

Ik vind het erg frustrerend worden. Als er iets gebeurd kan ik niemand bereiken, levensgevaarlijk kan dit zijn.

Er is ook niemand op de chat behalve de robot, die geeft aan dat je kan bellen.......ja I wish dat dat kon, grrrrrrr

@Mandy77 betreft het je mobieltje zo ja haal je simcard er eens uit en daarna weer erin als dat niet de oplossing is dan kun je het beste een nieuwe simcard bestellen, zie onderstaande link

 

 

 

 

 


Ik heb al twee weken het zelfde probleem, sim eruit gehaald helpt niet. 

Tijdens vakantie in Scandinavië bijna niet kunnen navigeren ondanks dat ik maps gedownload had. 

Er veel hinder van gehad.

Thuis is het niets beter , gewoon van geen internet , veel van de bundel gebruikt , maar niet alles 75%

Echt drama

 


Hier in Berkel en Rodenrijs hetzelfde probleem al een paar weken. Dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag maar niet dus. Mensen die mij niet kunnen verstaan, geen mobiel bereik (ondanks 5g teken). Ik heb een iPhone14pro en mijn vriendin een Iphone13 en heeft hetzelfde probleem. 
 

Simkaart verwijderen gaat een beetje lastig met e-sim.
 

Gisteren contact gehad met klantenservice (via Skype, want bellen werkt niet) en te horen gekregen dat ik niet de enige ben en dat er mensen zijn die al maanden last hebben. Ze hebben een grote storing door heel het land en weten niet wanneer het opgelost is. Heel vreemd dat hier zo laconiek mee wordt omgegaan, het enige wat je te horen krijgt is dat we maar moeten afwachten. Waarom dit ook niet in het nieuws komt snap ik ook niet.
 

Zeer frustrerend.


Het is echt drama , en het duurt erg lang voor een oplossing pfff

 


Reageer