Skip to main content

Hallo,

Ik ervaar al sinds midden juni problemen met me mobiele internet dat ik slecht tot geen bereik heb. Met telefoneren ben ik slecht hoorbaar of horen ze me niet vanwege slecht bereik. Ik heb alle tips op de website uitgeprobeerd maar werkt voor een dag of helemaal niet maar is dus niet blijvend. Ik betaal veel voor me abonnement en heb meerdere abonnementen bij kpn en dan verwacht ik wel dat ik daar goeie service bij krijg en volledig goed gebruik kan maken van me telefoon. 

Hi @Steef2787 en welkom bij de KPN Community! Goed dat je dit meldt. Slecht bereik is niet de bedoeling. 😕

Op welk toestel speelt dit?
Ik raad je sowieso aan om hierover met ons te bellen via 0800-0402. Mijn collega kan dan alles met je doorlopen en, mocht het nodig blijken, een ticket voor onze mobiele technische dienst aanmaken. 
Via hen word je dan op de hoogte gehouden!


Hi sanne,

Ik heb een samsung galaxy S22.

Ik zal nogmaals bellen, vorige keer werd ik zowat als een dom blondje behandeld. Terwijl ik zwz niet dom ben (ook niet blond) maar ben wel over het algemeen erg handig. Na zon moeizaam gesprek ben ik snel klaar mee en hang ik ook op omdat ik er niets mee op schiet.

Wat ok wel frusterend en vervelend vind

 

 


Dat hoort ook zeker niet zo te gaan. 😕 Je mag gewoon verwachten dat je goed geholpen wordt als je belt. 

Hopelijk gaat het de tweede keer wel goed. Zo niet, of mocht het niet lukken, laat het gerust weten!


Reageer