Skip to main content

Ik ben al maanden aan het bellen met KPN. Meerdere malen is er al erkent dat het een probleem is tussen hun netwerk en Apple (11/12). En ondanks alle belletjes en toezeggingen ben ik nog geen 1 keer teruggebeld door de technische dienst (NSSD) die die probleem hoort op te lossen. Wel kreeg mijn zoon (want het is zijn telefoon/abo) een SMS dat alles het weer zou doen en case closed. Maar er is niks opgelost! Al bijna een jaar betalen we voor een abonnement wat het niet doet, bellen naar een klantenservice die niks kan doen en kom ik niet in contact met ook maar 1 iemand die met wel met een oplossing komt. Ergste is dat mijn zoon gewoon onbereikbaar is. En KPN lijkt er niets aan te willen doen.  Behalve klantenservice medewerkers inhuren die moeten zeggen dat ze het heel vervelend vinden (chapeau, ga maar eens zo'n werkdag draaien). Gewoon echt bar slecht! Slecht naar klanten. Slecht naar je eigen klantenservice medewerkers (die geen service kunnen bieden). Slecht naar al die belastingbetalers in het verleden die dit (ex- staats)bedrijf hebben betaald. Verdient gewoon een massa claim a la woekerpolis dit.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Hoi @Kraantje112, welkom hier. Heel vervelend dat jouw zoon niet alleen last heeft van dit probleem, maar het ook nog niet opgelost is, ondanks de sms.

k begrijp uit je bericht dat er eerder een technische melding is aangemaakt, maar dat deze gesloten is omdat het probleem opgelost zou zijn. Dat is in de basis ook precies het proces dat gevolgd moet worden. Jij of je zoon geeft bij ons aan dat er een probleem is, en wat precies. De technische melding gaat naar de technische collega's en die kijken dit na. Zij hebben dan blijkbaar geconcludeerd dat er van onze kant geen probleem te zien is dat overeenkomt met de beschrijving in de melding. En dan wordt het afgemeld. 

Maar, als je zoon dan alsnog problemen ervaart, dan kan (en moet) er een nieuwe melding aangemaakt worden. En dat is ook de enige manier om dit weer verder opgepakt te krijgen. Vanuit de nieuwe melding wordt er dan opnieuw onderzoek gedaan om te kijken wat er aan de hand is, en wat er aan gedaan kan worden. Ik kan je op dit moment dan ook alleen maar aanraden, als je dat niet al gedaan hebt, om weer contact op te nemen 0800-0402 (gratis) voor een nieuwe melding.

Dag Erik van KPN,

Ik heb sinds die SMS al 2 keer terug gebeld naar de klantenservice om te melden dat het probleem niet is opgelost. En beide keren te horen gekregen dat ze het heel vervelend vinden en er werk van gaan maken om het door te zetten naar NSSD. Maar daarna wederom niets vernomen. Vandaar mijn bericht hierboven  en alles wat daarin staat is dus onverkort nog steeds van toepassing.

Enige wat uw bericht hier aan toe voegt is de vraag: hoe komt KPN erbij dat er 'aan jullie kant geen probleem te zien is', om de melding te sluiten. Ook als ik in zijn verbruik kijk staat er bij data bijna 0mb verbruik. Volgens mij een duidelijk teken (zeker bij een jongen van 17) dat zijn telefoon het op jullie netwerk niet doet.

Ik blijf wachten op een oplossing en hoop dat @mariekesnoep niet alleen snel marathons loopt maar ook hier eens wat gas op zet.

Reageer