Wederom uur aan de telefoon gezeten bij KPN. Eindelijk gehoopt op een oplossing. Ik ervaar al sinds mei problemen met mijn telefoon iphone 11 PRO. Een meneer gesproken die overigens allervriendlijkst was maar wederiom geen oplossing bood. Gaat eerst er in mee dat er problemen zijn met Iphone 11 ziet ook dat mijn netwerk rgelmatig terug valt op de E en zegt u komt in aanmerking voor een Iphone 13. Nou probleem opgelost zou je denken. Belt 3 minuten later terug oooo toch niet u heeft een iphone 11 PRo daar geldt het niet voor. vervolgens kan ik weer aan de bak zonder enige oplossing. Btaal een vermogen aan KPN en krijg er niets voor terug dan alleen gedoe en gezeur en alles zelf aanleveren. Baal enorm van deze service
Normaal gesproken zou ik zeggen dat je hier niet op de juiste plek bent. De KPN Community is namelijk een plek waar klanten elkaar helpen, met hulp van de moderators. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit even rauw op je dak komt vallen als je al maanden problemen ervaart, ​
Daarnaast ben ik ook benieuwd of je misschien iets meer kunt vertellen over de gesprekken die je hebt gehad. Wat is daar besproken? En wat is uiteindelijk afgesproken?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.