Skip to main content

Vanaf april 2024 had ik al verbindingsproblemen gehad met mijn iPhone 11, maar in juli veranderde de 4G op mijn iPhone 11 in een E Sindsdien ZERO internet verbinding buiten een Wifi netwerk. Na talloze gesprekken met klantenservice in september hoor ik eerst dat ik in aanmerking kom voor een compensatie/ replacement met iPhone 13 (dus ticket aangemaakt). Wachten, wachten, wachten … op 11 november loop ik in een KPN winkel binnen om navraag te doen. Bleek dat de ticket is ingetrokken ?????? 

KPN medewerker in de winkel “ doet iets “ in de computer en verzekert dat de ticket weer “geactiveerd “ is. 
en stuurt mij weer naar huis om te wachten, tot de speciale afdeling van KPN contact met mij opneemt. 
voor de zekerheid bel ik klantenservice weer, die bevestigt de geldige ticket, maar meer niet. 

Nu, 24 December,  wacht ik nog steeds, en ondertussen betaal ik voor de volle service wat ik niet geleverd krijg. 
Echt SCHANDALIG! Hoe lang nog????

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Welkom op de community ​@Andy4444, deze situaties worden door de technische dienst behandeld op basis van een ticket inderdaad. Wij hebben via deze weg geen invloed op de verwerking van een ticket, maar we kunnen kijken of het ticket nog open staat. Als je wilt kan ik dat voor je doen. De technische dienst heeft het erg druk, waardoor de behandeling langer kan duren.

Hallo Jasper, 

ja, graag! Ik wil graag weten wat de status van mijn situatie is. 
En  ik snap het ook niet, hoe zo dat een ticket zomaar weer ingetrokken kan worden zonder enige berichtgeving. Terwijl klantenservice voortdurend maar de advise geeft “ geduld hebben, rustig af wachten, de technische afdeling heeft het heel druk…” ik wacht eindeloos rustig af, en opeens hoor je dat je ticket is niet meer open.??????? Hoe dan? Welke incompetente actie resulteert zo iets?.. 

en nog iets, terwijl KpN niet levert, betaal ik nog steeds de volle bedrag voor een gebrekkige service.

ik wil graag weten, waar ik mijn officiële klacht hierover kan uiten en mijn verzoek voor compensatie kan indienen,

graag ontvang ik hier waardevolle informatie! 
alvast bedankt! 

Alles wat je noemt wordt via een ticket behandeld, daarom wil ik voor je kijken of die er is. Zou je daarvoor je profiel kunnen invullen zodat de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN er staan? Als je daarna een seintje geeft weet ik dat ik voor je kan kijken.

Reageer