Skip to main content

Sinds een maand problemen met inkomende gesprekken, deze zijn allemaal als onbekende beller. Ook de contacten in mijn mobiel. 

Ik heb eerste contact gehad met KPN, zij konden niks vinden en adviseerden contact op te nemen met Apple. Apple gaf aan dat ik de instellingen moest herstellen. Dit heb ik gedaan, niet geholpen.Daarom weer contact gehad met KPN, weer alles nagekeken en niks kunnen vinden. Ik moest maar naar een KPN winkel. Daar hebben ze weer alles nagekeken, niks kunnen vinden. SIM kaart in een andere telefoon gedaan, weer hetzelfde probleem. Nieuwe SIM kaart werkt ook niet. Hebben ticket aangemaakt, ik ben niet teruggebeld maar ik heb zelf actie ondernomen en zelf gebeld naar de klantenservice. Deze heb ik inmiddels verschillende keren aan de telefoon gehad, met enkele verschillende verhalen. Wat ik begrijp zijn er meer klanten met hetzelfde probleem, of de klantenservice verzint weer een verhaal. Ook daar hebben ze weer alles nagekeken. Inmiddels een nieuwe ticket aangemaakt, niet meer teruggebeld. Want blijkbaar hebben ze 10 werkdagen de tijd. Ik heb gister zelf maar weer gebeld, want het is zeer frusterend als je belangrijke telefoontjes verwacht en ze spreken niks in in de voicemail. Ik kan ze namelijk niet terugbellen want ik heb geen telefoonnummer (ook niet via voicemail). Ik ben er ook klaar mee om steeds het hele verhaal uit te leggen.

 

Is er hier iemand die mij kan helpen met dit zeer frusterend probleem??? 

Goedemorgen @dcdd, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Dat is zeker een zeer frustrerend probleem dus goed dat je daar ook via deze weg melding van maakt. En teleurstellend dat hiervoor meerdere tickets zijn aangemaakt maar dat je daar nooit over terug bent gebeld. Ik heb hier ook niet meteen een oplossing voor maar wil natuurlijk wel alles doen wat binnen mijn macht ligt om er voor te zorgen dat dit irritante probleem (eindelijk) wordt opgelost. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken. Hoor graag weer van je. 


Reageer