Skip to main content

Sinds gisteren zijn nummers die bij mij binnen komen onbekend, ookal staan deze in mijn adreslijst. Ook een nummer dat niet in mijn lijst staat en zelf herkenbaar belt komt als onbekende beller bij mij binnen. Vanmorgen geruime tijd in de KPN winkel geweest, nwe sim kaart erin, de nieuwste update geïnstalleerd, maar het probleem is nog steeds aanwezig. Wie heeft de oplossing. Heeft dit iets te maken met het toestel of is het iets in de KPN aansluiting?? #hellup

Iemand enig idee hoe lang het mag duren dat je een antwoord van KPN krijgt?

 


Is natuurlijk afhankelijk van het onderzoek. Naar o.a. oorzaak, maar vooral oplossing. Zolang er geen (werkende) oplossing is zal het lopen. 


Vanmorgen weer met KPN gebeld.

Kunnen de ticket niet vinden, ze kunnen wel zien dat er een ticket gemaakt is.

Ze kon niet verder helpen, ook niet verder doorverbinden…,

 

Wat mis ik de oldskool KPN waar je nog met personen contact hebt….

 


Gisteren een aardige mevrouw van KPN gesproken.

Probleem was bekend en gingen ze mee aan de slag.

 

Vandaag rond 10:00u het eerste telefoontje MET NUMMERWEERGAVE!!! Ik ben dus blij, heel blij.

Ik heb verder niemand meer van KPN gesproken, maar dat is niet zo belangrijk gezien het probleem opgelost is (al ben ik wel benieuwd waar het nu aan lag, met andere woorden, had ik dit zelf kunnen voorkomen?).

 


Ik volg dit al een tijdje. En ben net zo verbaasd als jij dat het na dat laatste telefoontje ineens weer werkt. Lijkt me een beetje toeval, want ze waren er natuurlijk voor ALLE getroffen klanten al een tijdje mee bezig.

Maar wel heel prettig dat het weer werkt. Kun je de beller weer begroeten met diens naam of aanspreektitel 😀.

Geniet er weer van.


Goed om te horen dat het voor jou is opgelost nu, @Bateau!

@BWecker, ik zie hier in de notities van het ticket dat afgelopen november is aangemaakt dat er op 1 december contact met je is geweest en dat het toen opgelost was. Klopt dat nog steeds?

 


Klopt helemaal… is volledig opgelost!   Heeeeeeel fijn!


Helaaas heb ik dit verschijnsel ook

ik zie alleen maar anonieme bellers

kan het bij mij ook worden opgelost zoals bij @Bateau!


Goedemorgen @inkomende gesprekken en dank voor jouw bericht. 
Sinds wanneer speelt dit bij jou, werkte nummerherkenning eerder wel? 


Nummerherkenning met andere providers werkt wel, helaas alleen de sim van KPN geeft geen nummer weergave


En heeft dit in het verleden wel gewerkt @inkomende gesprekken? Zo ja, sinds wanneer zie je dan geen nummerherkenning meer?


Ik heb sinds 3 weken een nieuwe telefoon waarbij nummerherkenning niet werkt


Zou jij dan je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan @inkomende gesprekken? Kun je in je profiel ook aangeven welk type toestel je op dit moment in gebruik hebt? Alvast bedankt!


Staat reeds in mijn profiel


Dankjewel @inkomende gesprekken.

Ik ben meteen eens voor je gaan kijken maar de instellingen aan deze kant lijken ook gewoon goed te staan. Daarom heb ik net een ticket aangemaakt voor mijn collega's van de technische dienst, zij zullen dit verder op gaan pakken. Wacht dat eventjes af, ik heb goede hoop dat dit snel wordt opgelost!