Skip to main content

Hallo,

Sindskort heb ik last van dat alle inkomende oproepen anoniem zijn op mijn 06 nummer. Ook heb ik last van deze issue op een andere smartphone. Ik heb ook een vervangende simkaart ontvangen, helaas was dat niet de oplossing. Dus ik vermoed dat het een instelling moet gereset moet worden bij de provider (KPN). Nummerweergave is ook aan en uitgezet en was helaas ook niet de oplossing. Het is een vervelend probleem, omdat ik niet weet wie mij dan opbelt. 

Ik maak gebruik van een Android toestel: OnePlus 8T

 

Alvast bedankt,

 

Met vriendelijke groet,

 

Fabsdepro

Het klinkt inderdaad alsof een instelling aan onze kant verkeerd staat, @Fabsdepro. Ik kijk dit graag voor je na. Ik heb daarvoor wel wat informatie van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Hallo,

Bedankt, ik heb mijn forumprofiel aangevuld.

Met vriendelijke groet,

Fabsdepro


Ik heb iets in de instellingen aan onze kant veranderd. Start wel je toestel even opnieuw op. Hierna zou het probleem verholpen moeten zijn.


Ik heb mijn telefoon een paar keer herstart. Maar inkomend oproepen zijn nog steeds onbekend/anoniem.


Hmm. De instellingen voor nummerweergave (het zien van telefoonnummers als je gebeld wordt) staan goed. Ik heb geprobeerd om deze uit te schakelen, om te kijken of het opnieuw inschakelen helpt. Maar er gebeurt helaas niets. Ik heb daarom mijn collega's van de technische dienst gevraagd om hier naar te kijken. Zij zullen binnen 5 werkdagen contact met je opnemen.