Skip to main content

Hoezo is het alleen mogelijk om telefonisch op te zeggen?

Dit is niet in lijn met de Wet van Dam, ook bekend als artikel 6:236 van het Burgerlijk Wetboek.

Het heeft er alle schijn naar dat jullie het een klant moeilijker maken om op te zeggen. Voeg dit gewoon als optie toe in iemands account, net zoals andere providers.

Telefonisch zijn jullie namelijk erg lastig te bereiken (ironisch genoeg). De medewerkers zijn altijd in gesprek.

Je kunt ook online opzeggen of een brief naar KPN sturen.

KPN Klantenservice

T.a.v. Opzeggen

Postbus 235

2400 AE Alphen aan den Rijn

Een schriftelijke opzegging moet minimaal de volgende gegevens bevatten:

- Naam (van de abonnee)

- Adres en woonplaats

- Telefoonnummer (je mobiele nummer als je geen vast nummer hebt)

- Geboortedatum

- Contractnummer van het op te zeggen abonnement

- Rekeningnummer waar het abonnement van wordt afgeschreven

- Datum van opzegging (wensdatum, houd rekening met opzegtermijn)

- Welke producten je op wilt zeggen

- Reden van opzegging

Voeg dit gewoon als optie toe in iemands account, net zoals andere providers.

Er is geen 1 provider die dat doet. Las ik pas nog een artikel over op ik dacht nu.nl ofzo.

Edit:

https://www.nu.nl/tech/6331891/je-internetabonnement-opzeggen-vraagt-vaak-flink-wat-doorzettingsvermogen.html

Bij de meeste internetproviders kun je in een online omgeving je abonnement aanpassen. Bijvoorbeeld je internetsnelheid verhogen of verlagen, of extra tv-pakketten aan- of uitzetten.

Het zou logisch zijn dat je vanuit dezelfde online omgeving je internetabonnement kunt opzeggen. Maar dat is bij geen van de vijftien internetproviders die NU.nl onderzocht mogelijk.

Voeg dit gewoon als optie toe in iemands account, net zoals andere providers.

Er is geen 1 provider die dat doet. Las ik pas nog een artikel over op ik dacht nu.nl ofzo.

Bron: nu.nl

Reageer