Skip to main content

Helaas bel ik sinds januari ‘22 ook ongewenst anoniem. Niemand neemt de telefoon op. Ik heb alle aanbevolen stappen gezet.  KPN gebeld maar zij weten niet wat te doen. Ik zie op dit forum dat het wel degelijk op te lossen is?

Graag hulp en vriendelijke groet, Cora

Hallo @Niet anoniem, jouw probleem is zeker op te lossen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik met de gegevens het systeem induiken en ervoor zorgen dat jij niet langer anoniem belt. 


Dank je voor je snelle reactie. Ik heb het profiel ingevuld. Fijne dag


Hallo @Niet anoniem, ik heb aan onze zijde de instelling aangepast. Na een herstart van jouw toestel, bel jij niet meer anoniem. 


Beste Jeroen, je hebt het snel opgelost, waarvoor dank.

Jouw collega's bij de klantenservice weten niet dat het via het forum wel lukt. Hoop dat jij ze meeneemt in jouw oplossingen :)

Fijn weekeinde alvast, Cora


Hoe hebben jullie dit opgelost?

ik ervaar nu dezelfde problemen


Er moest daadwerkelijk achter de schermen iets omgezet worden. Vanuit de KPN op dit forum is het verholpen.

Hallo @Niet anoniem, jouw probleem is zeker op te lossen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik met de gegevens het systeem induiken en ervoor zorgen dat jij niet langer anoniem belt


Hoe hebben jullie dit opgelost?

ik ervaar nu dezelfde problemen

Hallo @wesleynahuijsen, ik zie meerdere mobiele nummers op het door jou opgegeven adres. Zou je het juiste nummer in jouw forumprofiel kunnen vermelden? Kan ik daarna voor je aan de slag. 


Hallo Jeroen, ik had je ook een prive bericht gestuurd over bovenstaand probleem met mijn telefoonnummer. Zojuist ook mijn profiel bijgewerkt.

 

Groet Wesley


Hallo Jeroen, ik had je ook een prive bericht gestuurd over bovenstaand probleem met mijn telefoonnummer. Zojuist ook mijn profiel bijgewerkt.

 

Groet Wesley

Hallo @wesleynahuijsen op ongevraagde privéberichten wordt niet gereageerd door het moderatieteam.


Hallo @wesleynahuijsen, ik heb de instellingen een reset gegeven. Als het goed is, staan de instellingen aan KPN zijde nu (weer) goed.