Skip to main content

Als ik mijn mobiele nummer bel met een andere telefoon, krijg ik meteen een voicemail bericht. Ik zou verwachtende mijn telefoon gewoon overgaat. Maar in plaats daarvan krijg ik dus meteen dat voicemail bericht. Dat zegt 06******** is unavailable. Maar dat nummer is niet mijn eigen nummer. Hoe kan dat? En hoe krijg ik voor elkaar dat ik gewoon mijn eigen voicemail bericht kan instellen? En is mijn telefoon gehackt, of zo? 

 

Admin: privégegevens weggehaald in verband met privacy.
 

Hallo @Yasmin1969 

 

Staat het toestel misschien doorgeschakeld naar dat vreemde 06 nummer?

Door ##002 te bellen haal je alle doorschakelingen eraf.

Je kan ook in het toestel zelf kijken of daar een doorschakeling actief is, zie deze pagina met uitleg waar je dat kan vinden in een iPhone of Android toestel: https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/doorschakelen.htm


Ik heb bij instellingen gekeken, maar daar stond niets doorgeschakeld. Ik heb een dual sim telefoon, maar heb maar 1 sim geactiveerd. Ik heb beide bekeken.

ook alsnog dat ##002 gedaan. Daarna getest door weer vanaf een ander toestel mijzelf weer te bellen. Het probleem lijkt opgelost. Ik zag overigens dat telefoonnummer ook terug op mijn factuur.

ik houd het nog even in de gaten. Maar vooralsnog ga ik er van uit dat het probleem is opgelost. Dank je wel voor je hulp!

 

 


Graag gedaan, fijn dat het voor nu opgelost is @Yasmin1969 

Als het door een hack/malware zou komen dan zou je verwachten dat er naar een duur nummer wordt doorgeschakeld dus hopelijk was het een eenmalig iets.