Skip to main content
Beantwoord

Altijd melding nummer onbekend wanneer ik gebeld word

• 6 december 2024
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Goeden dag, ik heb hetzelfde probleem. Als ik wordt gebeld krijg ik altijd de melding nummer onbekend, ook als het een telefoonnummer is dat in mijn contacten staat

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Alex1970! Welkom op de KPN Community! 

Erg lastig dat je niet kunt zien wie jou opbelt. Heb je nog gecheckt of nummerweergave is uitgeschakeld in je toestel. Dat zorgt er namelijk voor dat in- en uitgaande gesprekken privé zijn. En wat voor toestel gebruik je? 

Ook lees ik in dit topic ook nog een oplossing over het in en uitschakelen van VoLTE. Zou je dat ook eens kunnen proberen? Ik hoor graag van je of dat iets oplost. 

Bekijk origineel

2 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 604 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2024

Hoi ​@Alex1970! Welkom op de KPN Community! 

Erg lastig dat je niet kunt zien wie jou opbelt. Heb je nog gecheckt of nummerweergave is uitgeschakeld in je toestel. Dat zorgt er namelijk voor dat in- en uitgaande gesprekken privé zijn. En wat voor toestel gebruik je? 

Ook lees ik in dit topic ook nog een oplossing over het in en uitschakelen van VoLTE. Zou je dat ook eens kunnen proberen? Ik hoor graag van je of dat iets oplost. 

HiHansD
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 januari 2025

Probeer eens *30# te bellen.

Hiermee deactiveer je de instelling om de nummerweergave voor inkomende telefoontjes uit te zetten.

Ter info:

Eventueel kan je eerst *#30# bellen, dan krijg je de status te zien. Inkomende beller id staat aan /uit

Met #30# zet je de nummerweergave uit.

Deze codes heten MMI codes er zijn er flink wat. Ga er zorgvuldig mee om.

Het probleem kan worden veroorzaakt door het gebruik van de wat meer bekende code #31# eventueel gevolgd door het nummer dat je wil  bellen. Hiermee stel je anoniem bellen in. Een tikfoutje is snel gemaakt😁

Reageer