Skip to main content

Beste @Bram_ 

Ook ik ben langsgegaan in de KPN winkel te Arnhem en hier werd door meerdere medewerkers geprobeerd anoniem bellen uit te schakelen. Er is met verschillende telefoon modellen gekeken naar het probleem en het ligt volgens de medewerkers aan het netwerk en niet de telefoons. Deze verwezen naar de klantenservice om een ticket aan te vragen om netwerkbeheer er naar te laten kijken. 
Zou er net zoals hierboven naar jullie systeem kunnen worden gekeken?


Met vriendelijke groet,
Wendy

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Wendy Reijnen-Hop! Ik heb even je reactie afgesplitst. Volgende keer is het beter om een eigen topic aan te maken voor je vraag. 

Gaat het om het nummer in je profiel? Daarbij stond namelijk de nummerafscherming al niet aan. Het nummer zou dus gewoon zichbaar moeten zijn. 

Ik heb het voor de zekerheid eventjes aan- en weer uitgezet. Herstart je mobiel en laat hier weten of je nummer bij uitbellen weer zichbaar is. 

Als dit niet zo is hoor ik het hier ook graag. 

Als het niet om het nummer in je profiel gaat, vul deze dan aan. 


Beste @Bram_ ! Als eerst bedankt voor je reactie. 

De telefoon is opnieuw opgestart, helaas blijft deze anoniem bellen. En het gaat om het nummer dat in mijn profiel stond vermeld.

Hopelijk kan het worden opgelost :)


@Wendy Reijnen-Hop ik heb de reden gevonden. Je hebt een lopende bestelling. Die laat het niet toe dat tussendoor andere dit soort wijzigingen worden gedaan. 

Wil je hier zodra de verlenging is afgerond eventjes een seintje geven? Omdat nu de instelling goed staat hoort je telefoon dat na de verlenging met nog een herstart over te nemen. Zo niet, dan wijzig ik het dan nog 1 keer voor je. 


@Wendy Reijnen-Hop ik heb nog even gekeken. De bestelling staat in het ene systeem open en in alle andere systemen dicht. Je abonnement is verder precies wat is afgesproken. 

Om deze reden heb ik een mail naar de technische dienst gestuurd. Met de vraag of dat ene systeem het mis heeft. En de bestelling toch gewoon gesloten is. 

Daarnaast heb ik gevraagd of ze willen aangeven of dit is waarom de nummerweergave niet werkt. Ook heb ik gevraagd of ze het alsnog willen aanpassen als er verder geen andere reden is waarom het niet werkt. 


@Bram_ bedankt voor alle moeite! Hopelijk kan de technische dienst duidelijkheid bieden :)


Hi @Wendy Reijnen-Hop! Wil je nog 1 keer het toestel herstarten en opnieuw proberen?