Skip to main content
Beantwoord

Apn buitenland op sim only Netgear Nighthawk mifi router

• September 10, 2021
  • 5 reacties
  • 1571 keer bekeken

Ik zit in Frankrijk met een kpn Sim only data kaart en een nieuwe netgear mifi router. In Nederland getest en werkte. In buitenland wel netwerk en WiFi maar geen mobile broadband connection mogelijk. Apn internet en portalmmm.nl geprobeerd. kpn en KPN en kpn bv en kpn b.v. Ook geprobeerd. Heeft iemand een idee?

Beste antwoord door Bimmer

Sorry Bram, het lukte niet om te reageren. Ik hoop nu wel. Het is opgelost doordat de data kaart instellingen gewijzigd werden. Deze staan kennelijk standaard alleen op Nederland ( in Nederland) en dienen gewijzigd te worden. Dus niets met de apn instellingen….

Nogmaals dank voor het meedenken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Ik zit in Frankrijk met een kpn Sim only data kaart en een nieuwe netgear mifi router. In Nederland getest en werkte. In buitenland wel netwerk en WiFi maar geen mobile broadband connection mogelijk. Apn internet en portalmmm.nl geprobeerd. kpn en KPN en kpn bv en kpn b.v. Ook geprobeerd. Heeft iemand een idee?

Kun je hier iets mee?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 10, 2021

Dank voor je reactie. De apn is al handmatig ingevoerd. Dus helaas niet.

wel bedankt voor je suggestie 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • September 22, 2021

@Bimmer is het ondertussen gelukt om verbinding te krijgen met het apparaat? Zo niet zou je dan wat meer informatie kunnen geven? Bijvoorbeeld om wat voor router het gaat en of je andere apparaten hebt die wel verbinding maken met een netwerk in de buurt? Laat het hier weten en dan kunnen we kijken of we een oplossing kunnen bieden. 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • September 27, 2021

@Bimmer ik ga er vanuit dat het probleem is opgelost gezien ik geen reactie van je heb mogen ontvangen. Mocht het toch nog spelen en heb je hulp nodig dan hoor ik graag hier van je! :relaxed:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 27, 2021

Sorry Bram, het lukte niet om te reageren. Ik hoop nu wel. Het is opgelost doordat de data kaart instellingen gewijzigd werden. Deze staan kennelijk standaard alleen op Nederland ( in Nederland) en dienen gewijzigd te worden. Dus niets met de apn instellingen….

Nogmaals dank voor het meedenken