Skip to main content

Ik zit in Frankrijk met een kpn Sim only data kaart en een nieuwe netgear mifi router. In Nederland getest en werkte. In buitenland wel netwerk en WiFi maar geen mobile broadband connection mogelijk. Apn internet en portalmmm.nl geprobeerd. kpn en KPN en kpn bv en kpn b.v. Ook geprobeerd. Heeft iemand een idee?

Ik zit in Frankrijk met een kpn Sim only data kaart en een nieuwe netgear mifi router. In Nederland getest en werkte. In buitenland wel netwerk en WiFi maar geen mobile broadband connection mogelijk. Apn internet en portalmmm.nl geprobeerd. kpn en KPN en kpn bv en kpn b.v. Ook geprobeerd. Heeft iemand een idee?

Kun je hier iets mee?


Dank voor je reactie. De apn is al handmatig ingevoerd. Dus helaas niet.

wel bedankt voor je suggestie 


@Bimmer is het ondertussen gelukt om verbinding te krijgen met het apparaat? Zo niet zou je dan wat meer informatie kunnen geven? Bijvoorbeeld om wat voor router het gaat en of je andere apparaten hebt die wel verbinding maken met een netwerk in de buurt? Laat het hier weten en dan kunnen we kijken of we een oplossing kunnen bieden. 


@Bimmer ik ga er vanuit dat het probleem is opgelost gezien ik geen reactie van je heb mogen ontvangen. Mocht het toch nog spelen en heb je hulp nodig dan hoor ik graag hier van je! :relaxed:


Sorry Bram, het lukte niet om te reageren. Ik hoop nu wel. Het is opgelost doordat de data kaart instellingen gewijzigd werden. Deze staan kennelijk standaard alleen op Nederland ( in Nederland) en dienen gewijzigd te worden. Dus niets met de apn instellingen….

Nogmaals dank voor het meedenken