Skip to main content

Ik heb een KPN Simkaart gekocht en in mijn gsp tracker gedaan.

VErbinding is goed alleen komt er geen GPS signaal terug .

ik schijn iets te moeten instellen tav APN via een sms bericht naar de sms kaart wat doen het sms bericht zijn?

Hoi @NicoleLa . Welkom op het forum.

In principe zou het gewoon moeten werken maar ik kan hier ook een instelling wijzigen die soms gunstig effect heeft. Het is alleen wel afhankelijk van de tracker zelf. Sommige werken op de een of andere manier niet goed. Kun je het nummer waar we het over hebben noemen in je profiel en mij daarna hier een seintje geven? 

 


Het nummer staat in mijn profiel. Dat had ik al even aangepast. 


Ik heb iets aangepast. Geen garanties. Maar herstart even het apparaat en kijk of het werkt :-)


Beste Erwin,

Bedankt. Het heeft geholpen. Ik heb meerdere gps-trackers in gebruik (bij senioren die de tracker gebruiken als SOS-knop). Ik heb nog een tracker die ik wil activeren waarbij het niet lukt. Zouden de instellingen van die sim-kaart ook gewijzigd kunnen worden (ik heb het nummer in mijn profiel inmiddels gewijzigd). En is er (voor de toekomst) ook een manier waarop ik dit zelf kan doen?

Groetjes Nicole. 


Beste Erwin,

Bedankt. Het heeft geholpen. Ik heb meerdere gps-trackers in gebruik (bij senioren die de tracker gebruiken als SOS-knop). Ik heb nog een tracker die ik wil activeren waarbij het niet lukt. Zouden de instellingen van die sim-kaart ook gewijzigd kunnen worden (ik heb het nummer in mijn profiel inmiddels gewijzigd). En is er (voor de toekomst) ook een manier waarop ik dit zelf kan doen?

Groetjes Nicole. 

Ik weet het niet, @NicoleLa .  We zijn er hier ooit min of meer bij toeval op gekomen.  In principe zou het out-of-the-box moeten werken. En soms heeft mijn aanpassing ook geen enkel effect. Het is een beetje een vreemd issue.

Ik zal dezelfde stappen doen bij het nummer wat nu in je profiel staat. 

 


@NicoleLa  zojuist het andere nummer ook aangepast. Ik hoop dat het werkt.  En ik stuur je even een privébericht