Skip to main content

Hallo!

 

KPN Pay lijkt al een tijdje niet te werken.

hiervoor altijd zonder problemen mijn Apple-Saldo kunnen verhogen via KPN.

Alles al geprobeerd te resetten aan uit enz. Apple zegt niks veranderd te hebben? … misschien toch een ding van KPN. 
 

Ik ben benieuwd! 🎅🏻

Hoi @Zeeuwse! Ik heb dit onlangs nog even bij mijzelf moeten doen en ik kon zonder problemen  het saldo verhogen. Dat gaat dan om het saldo voor de App Store voor aankopen? Krijg je nog een bepaalde foutmelding? 


Hoi @Zeeuwse! Ik heb dit onlangs nog even bij mijzelf moeten doen en ik kon zonder problemen  het saldo verhogen. Dat gaat dan om het saldo voor de App Store voor aankopen? Krijg je nog een bepaalde foutmelding? 

Hallo!

 

Het gaat om het saldo inderdaad voor App Store.

 gebruikte het voor m’n maandelijkse abonnement van opslag. 
Bijzonder dat ik dan blijkbaar de enige ben met dit probleem? Bedankt voor je r@Remco_ 

( ik zie overigens geen foutmelding of iets )


Bovenstaande is tijdens het “ opwaarderen “ ik krijg dan ook een geluidje enz. Bovenste niet grijs , is enkele seconden erna en het saldo is niet opgewaardeerd. 


Ok dat is raar inderdaad. Dat is trouwens niet direct een systeem van KPN maar van Apple zelf. Je kan het toestel even helemaal opnieuw opstarten om te kijken of dat het probleem verhelpt!


Thanks @Remco_  maar zover was ik inmiddels al wel :)

Toch  bedankt… 

overigens is het betaalsysteem wel van KPN. 

Apple gaf gisteren aan dat het er op lijkt dat het bij KPN vast loopt. 


Je zou nog even kunnen proberen om het te deactiveren en opnieuw aan te zetten?


Je zou nog even kunnen proberen om het te deactiveren en opnieuw aan te zetten?

Ook dat heb ik al meerdere keren geprobeerd. 


Niks meer ? .. 🤔


‘k Ben benieuwd wat er staat bij de ‘beheer betaalmethoden’ in je instellingen bij je Apple ID. Kopje ‘Betaling en verzending’ en wijzig of voeg een nieuwe betaalmethode toe.

‘k Zie ook dat er een ander topic loopt over dit onderwerp. Blijkbaar kan er niet voldoende of juist worden geverifieerd cross platform, te weten tussen Apple en KPN Pay.


‘k Ben benieuwd wat er staat bij de ‘beheer betaalmethoden’ in je instellingen bij je Apple ID. Kopje ‘Betaling en verzending’ en wijzig of voeg een nieuwe betaalmethode toe.

‘k Zie ook dat er een ander topic loopt over dit onderwerp. Blijkbaar kan er niet voldoende of juist worden geverifieerd cross platform, te weten tussen Apple en KPN Pay.

IDeal / Apple Pay & kpn 


‘k Ben benieuwd wat er staat bij de ‘beheer betaalmethoden’ in je instellingen bij je Apple ID. Kopje ‘Betaling en verzending’ en wijzig of voeg een nieuwe betaalmethode toe.

‘k Zie ook dat er een ander topic loopt over dit onderwerp. Blijkbaar kan er niet voldoende of juist worden geverifieerd cross platform, te weten tussen Apple en KPN Pay.

IDeal / Apple Pay & kpn 

Ik denk dat je zomaar is gelijk kan hebben omtrent het verifiëren  


Als het goed is gaat Apple op volgorde ‘incasseren’ van het tegoed op je account. Eerst Apple Account, als daar wat op staat en daarna pas de volgende betaalmethode, in jouw geval KPN Pay. 


Als het goed is gaat Apple op volgorde ‘incasseren’ van het tegoed op je account. Eerst Apple Account, als daar wat op staat en daarna pas de volgende betaalmethode, in jouw geval KPN Pay. 

Hmm .. nja dat weet ik niet precies volgens mij is dat niet het geval. Punt blijft dus nu ook gewoon het werkt niet:)


‘k neem aan dat je KPN Pay al een keer hebt verwijderd en daarna weer opgevoerd? Dan kan ik niets anders bedenken dat de verificatie tussen de platforms niet goed verloopt.


‘k neem aan dat je KPN Pay al een keer hebt verwijderd en daarna weer opgevoerd? Dan kan ik niets anders bedenken dat de verificatie tussen de platforms niet goed verloopt.

Meerdere keren idd maar toch bedankt!

Fijne dagen 🎅🎄


Vandaag contact gehad nogmaals met Appel, Volgens Apple heeft KPN & Oa andere , toch besloten een aantal maanden gelden de regels aan te passen. 
Het zou daardoor niet meer mogelijk zijn om op factuur wat te betalen. 
KPN kon verder tot nu ook niks vinden? Mocht dit verhaal van Apple kloppen hoe kan het dat KPN dit niet weet?