Skip to main content

@Remco van KPN @Thomas van KPN 

Dag heren,

ook ik ervaar het probleem met de activatie van de multisim. Ik zie jullie in diverse threads rondom dit onderwerp, dus vandaar dat ik jullie tag. 

De activatie blijft hangen en ik kan de gewenste stappen niet nogmaals doorlopen. 

hoe kan dit voor mij worden opgelost?

alvast dank!

Admin: eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

@Remco van KPN @Thomas van KPN 

Hoi @Robosmn . Ik denk dat beide heren druk zijn met hun eigen topics. dus je zult het met mij moeten doen. 

Mijn advies is om in ieder geval dit kennisbank artikel te lezen om er zeker van te zijn dat je niks over het hoofd hebt gezien:

Als het daarna nog niet werkt zit er weinig anders op dan te bellen met 0800 0402 zodat je één op één ondersteuning kunt krijgen.   Op het forum pakken we geen individuele issues waarbij verificatie vereist is (meer) op .

Dag Erwin,

Jammer dat er op het forum niet meer inhoudelijk op topics wordt ingegaan. Dit zou mij namelijk niet alleen helpen, maar ook andere klanten die met hetzelfde probleem zitten. Via klantenservice kom ik niet echt verder en ook het aangemaakte ticket wordt niet adequaat opgepakt. Helaas zie ik daarom geen andere mogelijkheid dan KPN zsm te verlaten. Multisim is voor mij een voorwaarde. 

Dat vind ik vervelend om te lezen @Robosmn .  Er is dus wel een ticket aangemaakt? En hebben ze jou daar al over teruggebeld?

Reageer