Skip to main content
Vraag

Apple Watch 10 Rose Gold ineens niet op voorraad na bestelling?!

• May 15, 2025
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik wil even mijn frustratie delen over mijn bestelling bij KPN. Gisteravond om 20:30 heb ik een Apple Watch 10 in Rose Gold besteld. Op de website stond duidelijk dat het horloge op voorraad was én dat als je voor 21:00 bestelt, het de volgende dag geleverd wordt. Top, want ik wist dat ik vandaag thuis zou zijn om het pakketje aan te nemen.

Maar wat blijkt? Na betaling krijg ik géén bericht van KPN, maar toen ik per toeval al op de link ‘pakket volgen’ klikte, zag ik dat het horloge ineens niet op voorraad is en dat de leverdatum onbekend is.

Sorry, maar hoe dan?

Waarom wordt er op de website aangegeven dat het product op voorraad is, en hoor ik vervolgens helemaal niets nadat ik betaald heb? Geen enkele communicatie vanuit KPN, ik moest het dus zelf ontdekken via een trackinglink.

Ik bestel bewust op tijd, met de achterliggende gedachte dat ik er morgen ben om het pakket aan te nemen. En dan dit…?

KPN, dit is niet klantvriendelijk en zeker niet transparant. Als iets niet op voorraad is, zeg dat dan vóór de aankoop. Dit voelt gewoon als misleiding.

Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 15, 2025

Dit is “normaal” bij KPN.

Les voor een volgende keer, beter bij de grote dozenschuivers zoals belsimpel of coolblue bestellen. Voor hun is het  corebusiness, voor KPN niet

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 16, 2025

Exact hetzelfde gehad

Toch kwam het vlotter dan gedacht goed

4 mei besteld, uiteindelijk 8 mei binnen

Maar schandalig is het wel.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 16, 2025

Ah kijk, ‘vanaf 16 mei leverbaar’. Precies op tijd voor gisteren. *eyeroll*

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Hi all, welkom hier. 

Een terechte vraag. Het kan helaas voorkomen dat de website niet is aangepast op het moment dat de voorraad op is, waarvoor mijn excuses. Ik kan me goed voorstellen dat iedereen de bestelling zo snel mogelijk in huis wil hebben. 

l.dg96, heb je de Watch inmiddels binnen?