Skip to main content
Vraag

Apple Watch 9 blijft hangen op activeren bij multisim

• November 13, 2025
  • 4 reacties
  • 16 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Aantal dagen geleden een multisim aangevraagd voor mijn applewatch series 9. Ben al bij de kan winkel geweest. zelf ook meerder dingen geprobeerd en hij blijft hangen op activeren. al opnieuw ingesteld, terug gegaan naar fabrieksinstellingen, gereset, opnieuw opgestart, van alles al geprobeerd zowel thuis zelf als met de medewerker. in het systeem van kan was de multisim ook niet te vinden. We weten niet zo goed meer hoe we dit moeten oplossen. met vriendelijke groeten, Mirthe.

4 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Mirthestijf! Welkom op de KPN Community :-) . Dat is natuurlijk praktisch en ik denk graag even met je mee. Heb je onderstaande stappen gevolgd om de Multisim te activeren:

Multisim op de Apple Watch

Vereisten om KPN Multisim te kunnen activeren op de Apple Watch

• Minimaal iOS versie 16.1
  • Minimaal WatchOS versie 9.1, op een Europees model Apple Watch
  • Aanbiederinstellingen Minimaal NL KPN & KPN NL 52.1
    • dit check je via Instellingen > Algemeen > Info. Scroll daar naar beneden en kijk bij Netwerk en Aanbieder. Zie je een lager nummer dan 52.1, volg dan de stappen op de site van Apple om dit handmatig een update te geven:  https://support.apple.com/nl-nl/HT201270. 

Zorg dat je altijd de meeste up-to-date software versies geïnstalleerd hebt. Dit werkt het beste.

Hoe activeer ik KPN Multisim op de Apple Watch?

Heb je een geschikte Apple Watch én een mobiel abonnement bij KPN? Dan activeer je Multisim gemakkelijk zelf via de Watch-app op je iPhone:

1. Open de Watch-app op je iPhone.
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'.
  3. Tik op 'Configureer mobiel netwerk'.
  4. Voeg de Apple Watch toe aan het abonnement'.
  5. Log in met je KPN ID.
  6. Tik op 'aanzetten' Multisim.
  7. Tik op 'Ja, ik ga akkoord'.
  8. Je Apple Watch Cellular wordt geactiveerd. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren.

Beschikken jouw apparaten over de juiste softwareversie?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2025

Bij de netwerk en aanbieder staat er niet beschikbaar. de rest van de stappen allemaal gevolgd. al 6 a 7 keer herhaalt. helaas tot geen resultaat. Ben dus inderdaad ookal bij KPN zelf geweest en daar is dit ook allemaal al doorgenomen. Het blijft immers nu al 2 dagen nog steeds hangen op activeren.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2025

Mijn apparaten. zijn ookal beschikt over de juiste software versie. met de nieuwste update IOS 26,1..

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vreemd ik wil dit nog wel even nalopen dan. Zou je jouw profiel kunnen invullen Mirthe en mij hier een seintje kunnen geven wanneer dat gedaan is?