Skip to main content
Beantwoord

Apple watch aan nieuwe telefoon koppelen lukt niet

• February 11, 2025
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

@Ruud 1984 Ik heb precies hetzelfde. Apple Watch 8 van mijn vader wil ik koppelen aan de telefoon van mijn moeder en dan een esim installeren. Apple Watch volledig gereset voordat ik koppelde aan andere telefoon. Dat werkt prima. Maar, bij het activeren van de multisim zijn er al meerdere toegevoegd en de laatste blijft eeuwig op “activeren” staan.

Mijn moeder (nieuwe telefoon) heeft nog een fysieke sim. Ik vermoed dat de esim van mijn vader nog op de Watch staat (wel gereset voordat ik het aan de tweede telefoon koppelde) waardoor hij niet activeert. Ik dacht er aan de Watch eer te ontkoppelen van de tweede telefoon, opnieuw te koppelen een de eerste telefoon, dan de sim te verwijderen (als die er op staat...) en dan weer te koppelen aan de tweede telefoon. Volg je het nog ? Want het is best verwarrend.

Ben jij nog verder gekomen? Dat zou helpen!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@elsj45, welkom bij onze community. 

ZOals je ziet heb ik een eigen topic voor je aangemaakt omdat ik verwacht dat dit niet helemaal hetzelfde is. 

Voor de zekerheid, jij hebt de stappen gevolgd zoals hieronder aangegeven om dit te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Zo ja, neem dan contact met ons op. Het kan zijn dat dit aan onze kant ligt. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Deelnemer
  • February 11, 2025

Beste Elsj45,

ik vrees van niet. Ik heb het horloge maar gehouden omdat het een mooie sieraad vind, maar de 4g functie heb ik nooit werkende gekregen.

Succes er mee in ieder geval! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2025

Hi ​@elsj45, welkom bij onze community. 

ZOals je ziet heb ik een eigen topic voor je aangemaakt omdat ik verwacht dat dit niet helemaal hetzelfde is. 

Voor de zekerheid, jij hebt de stappen gevolgd zoals hieronder aangegeven om dit te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Zo ja, neem dan contact met ons op. Het kan zijn dat dit aan onze kant ligt. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt.