Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Bij configureren krijg ik de melding dat de server niet gevonden kan worden??

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ondanks vele adviezen hier en contact met diverse mensen inclusief  technische dienst kan ik geen multisim op de iwatch sinds de overstap naar KPN. Uiteindelijk antwoord het ligt aan uw iwatch en /of telefoon. Je kunt me niet bozer krijgen. Voorheen bij Odido werkte alles prima. Nu heb ik niets en spijt van de overstap. Denk goed na dus …


Hoi @Wuwenxia, het activeren van multisim op jouw Apple Watch zou niet zo moeilijk moeten zijn. Ik denk daarom graag met je mee.

Heb je de multisim van Odido verwijderd voordat je overstapte?

Kan je mij vertellen welke stappen jij doorloopt om multisim te activeren? Je mag hierbij ook screenshots plaatsen. Dan kunnen wij zien wat jij ziet. Dat maakt het makkelijker om mee te denken.


Hierbij de foto’s waardoor het niet verder komt


 


Kan je me nog vertellen welke stappen je allemaal hebt genomen voor je op dit beeld uitkomt?

En kan je me nog vertellen of je de Odido multisim verwijderd hebt?


Kon heeft mijn abonnement overgezet. Ik hoefde niets te doen bij odido.

via mobiele netwerken naar configureer netwerk in de iwatch app.


ps was een esim van odido


Wil je eens kijken of het configureren wel lukt als je eerst multisim in MijnKPN bestelt?


Ik wil dat wel maar dat lukt niet waar kan ik die bestellen precies?


ps bij odido is alles verwijderd.


Ik heb het even opgezocht, maar het blijkt toch niet op die manier mogelijk. Je lijkt het allemaal goed te doen en toch lukt het niet. Heb je de Apple Watch ook al eens gereset?


Jazeker evenals de telefoon.

 


Dan weet ik het helaas ook niet, sorry. Ik wil je vragen telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Mijn collega aan de telefoon kan dit eventueel doorzetten naar de technische dienst.


Is al eerder gedaan. Zij wisten het ook niet. Gauw terug naar Odido zodra het kan lijkt de enige oplossing. 


Maar is er toen ook een ticket aangemaakt voor de technische dienst? Want die zouden hier toch wel meer mee moeten kunnen.


Geen idee. De jongeman die ik sprak(marco?) zei dat de technische dienst naast hem zat en eerder niets kon betekenen. Hij wilde vooral dat ik alle handelingen herhaalde die al niet werkten. onplezierig gesprek.

Uiteindelijk zei hij ik weet het ook niet het zal aan uw telefoon vast horloge liggen, zucht.

Gek dat het bij Odido geen probleem was dan? Dit loop al weken en wordt er eenbeetje, veel, zat van.


Ik vind het zelf ook gek dat het bij Odido wel goed werkte, maar we het nu niet aan de praat kunnen krijgen. Ik heb alles geprobeerd wat ik kan proberen. Ik durf je niet te zeggen waarom het nu niet lukt. Daarom lijkt het me goed als de technische dienst hier eens naar gaat kijken. Misschien dat er achter de schermen iets wordt geblokkeerd. Daarom zou ik je toch willen vragen nog eens te bellen met 0800 0402. Mijn collega kan een ticket aanmaken. 


Kun je dan ook zorgen dat ik niet het hele verhaal weer moet doen ? of beter kun jij geen ticket aanmaken?

Buitengewoon vervelend soms de klantenservice, uitzonderingen daar gelaten.😐 


Wij maken in de regel geen tickets aan, omdat dit makkelijker is als je direct 1-op-1 contact hebt. Er komen namelijk altijd extra vragen achterweg. Via de telefoon kan mijn collega ze gelijk stellen en jij kan ze meteen beantwoorden. Zo heb je je nog tijdens het telefoongesprek een ticket aangemaakt. Bij mij gaat er meer tijd overheen. Daarom toch het advies om te bellen met 0800 0402.


dus toch weer terug bij de muur ( van het kastje)


Reageer