Skip to main content

Hi all,

 

Ik hoop dat iemand van KPN mee leest, ik ben al meerdere dagen bezig om de multisim op te zeggen welke gekoppeld zit aan mijn abonnement. Helaas lukt dit keer op keer niet, gezien de Apple Watch niet meer in bezit is. 

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen zoals gedaan bij andere forumleden, met de telefonische klantenservice kom ik er helaas niet helemaal lekker uit. Ik heb mijn info ingevuld op mijn profiel.

 

Hoi @remyj1991. Welkom op het KPN forum! Ik heb gelijk even voor je gekeken in onze systemen. Zoals ik het bekijk is jouw e-sim op dit moment niet meer actief en/of gekoppeld aan jouw abonnement. 


Hi! Dat is gek, hij staat nog steeds actief. Het gaat om de info in mijn profiel, hij staat bij 1 van de 2 uit maar bij de andere helaas nog niet


@Vikash van KPN het betreft het klantnummer in mijn profiel, de app geeft aan dat multisim nog geactiveerd is 


@remyj1991 Het lukt mij helaas niet om je zelf verder te helpen hierin. Ik heb dit daarom intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij gaan dit verder uitzoeken. Laat je mij weten hoe dit verder afloopt?


@Vikash van KPN thanks! Ik heb je ook een privé bericht gestuurd om welk klantnummer en 06 het gaat