Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb sinds de overstap naar de nieuwe iPhone (16 Pro Max) problemen met de Apple Watch (Ultra) van de melding: ”Deze multisim is al in gebruik op een andere smartwatch”.

Ik zag dat dit al eerder (op de juiste manier) opgelost is door KPN voor andere forumleden. Namelijk door de koppeling te verwijderen. Ik kon dit zelf met geen mogelijkheid doen, het 'i'-tje in het menu van de Watch app was niet bruikbaar. Zou iemand dit voor mij in gang kunnen zetten? 

Gek genoeg is de Apple Watch helemaal niet gereset geweest. Dit is wel een ding met het overstappen naar een nieuwe iPhone of restore vanaf iCloud. Wellicht iets voor de ontwikkelaars van KPN en/of Apple?

Alvast bedankt! 
 

@Remco van KPN Ik zag dat jij dit al eens had opgelost, ik heb je ook een privébericht gestuurd, geen idee of dat is aangekomen? Bij voorbaat dank. 


Hallo? 


Hallo @OmniFi, om het issue dat jij hebt op te lossen is de klantenservice nodig. Je kunt KPN bereiken op het gratis nummer 0800-0402. Een medewerker zal vervolgens alle benodigde stappen zetten zodat jij jouw nieuwe Apple Watch kunt gaan gebruiken. 


Reageer