Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch is gekoppeld aan de telefoon, maar niet geconfigureerd

• November 13, 2024
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb ook het probleem dat de Watch wel gekoppeld wordt aan de telefoon, maar niet geconfigureerd wordt, bij het kopje in MijnKPN bestellen en betalen ging het mis, ik ben nu 6 weken verder en vandaag en gisteren in de winkel geweest, alles is nu geprobeerd maar niemand weet het. Nu lees ik hier boven dat er iets aan gezet moet worden. Nu ondertussen bellen met kpn, kijken of ze dit snappen. 

hopelijk komt er een oplossing 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Vdakker. Welkom op de community! Wat vervelend dat je problemen ondervindt met het koppelen van je Apple Watch aan je telefoon. In het topic hieronder lees je meer over een Multisim bij KPN. Heeft onze klantenservice je verder kunnen helpen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 15, 2024

Hoi ​@Vdakker. Welkom op de community! Wat vervelend dat je problemen ondervindt met het koppelen van je Apple Watch aan je telefoon. In het topic hieronder lees je meer over een Multisim bij KPN. Heeft onze klantenservice je verder kunnen helpen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 3, 2024

Beste,

na weer een aantal weken verder is het nog steeds niet opgelost. 

ik ben wel een keer gebeld door kpn maar daarna is er niks meer van kpn vernomen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat jammer dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Wat is er in het telefoongesprek besproken? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 4, 2024

Er is niks besproken, alleen gevraagd of het probleem zich nog voordeed, maar ze weten zelf niet hoe het zit.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik verwacht dat dit al is gebeurd, maar wil het toch even controleren. Heb je Multisim al eens verwijderd van jouw Apple Watch en daarna opnieuw geprobeerd te activeren? Wat ook goed is om te weten is dat Apple beta Private Relay (privedoorgifte) ervoor zorgt dat je geen Multisim kan installeren. Als je dan Multisim wil installeren moet je dus Private Relay uitzetten. Hiervoor kan je contact opnemen met Apple Support. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en ik neem aan dat mijn collega's van de technische afdeling nog contact met jou opnemen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 5, 2024

Ik heb alles al geprobeerd, dit is een fout die bij kpn vandaan komt, ik ben namelijk ook al weken bezig met Apple, en die geven ook aan dat de fout bij kpn ligt. 

even in het kort 

ik kwam tot het stukje bestellen en betalen in mijnkpn app en toen een foutmelding, hij zweeft dus tussen betalen en activeren in, en dat krijgen ze niet voor elkaar. 

en ik heb daadwerkelijk zelfs een nieuwe telefoon gekocht en daarop krijg ik precies hetzelfde.

Ze hebben ons zelfs een nieuwe abonnement aangepraat omdat het daarom zou gaan! 

Â