Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch kan geen verbinding maken met het netwerk

• May 29, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Heb een apple watch 10 gekocht en multisim besteld , echter ook ik kan geen koppeling maken met kpn netwerk , deze draait ook vanaf gistermiddag . Heb een iphone 16 koppeling is gemaakt .

gebeld met kpn en men zegt dat het in behandeling is en kan wel 5 dagen duren !! 

,waar om moet dit zo lang duren en ik lees al van dit soort berichten dit gaat al 2 jaar zo . echt waardeloos !! 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Vintage lady, welkom op de KPN Community!

Als je een nieuwe smart watch hebt, dan wil je deze natuurlijk ook zo snel mogelijk gebruiken. Helaas blijkt het bij jou niet helemaal goed te gaan. Daarvoor heb je gebeld en is er waarschijnlijk een verzoek ingediend bij de technische dienst om hier naar te kijken. Daar gaat inderdaad wat tijd overheen. We doen natuurlijk ons best om jou zo snel mogelijk te helpen. Toch moet ik je wel vragen even geduld te hebben.

Heb je nog andere vragen? Stel deze gerust. We denken graag met je mee.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Vintage lady, welkom op de KPN Community!

Als je een nieuwe smart watch hebt, dan wil je deze natuurlijk ook zo snel mogelijk gebruiken. Helaas blijkt het bij jou niet helemaal goed te gaan. Daarvoor heb je gebeld en is er waarschijnlijk een verzoek ingediend bij de technische dienst om hier naar te kijken. Daar gaat inderdaad wat tijd overheen. We doen natuurlijk ons best om jou zo snel mogelijk te helpen. Toch moet ik je wel vragen even geduld te hebben.

Heb je nog andere vragen? Stel deze gerust. We denken graag met je mee.