Skip to main content
Vraag

Applewatch Slovenië werkt niet

• 12 juni 2024
  • 53 reacties
  • 377 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

53 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3658 reacties
  • 14 juni 2024

@Samni Omdat je schreef dat jouw telefoons vol 4G hebben, dacht ik dat je iphone in de buurt heb. Als je jouw iphone toch heb, kan je in field test mode " *3001#12345#*” checken, welke lte-band jouw iphone gebruikt en signaal-sterkte. iPhones ondersteunen meer 4G-banden dan smartwatches, waarschijnlijk is de 4g-banden voor smartwatch heel zwaak maar voor iPhone toch sterk genoeg.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Beste @Samni, hoe staat het er nu voor met de Apple Watch? Voor zover ik weet, moet er geen verschil in bereik zijn tussen de Watch en een iPhone. Het roamen met de Apple Watch zou mijns inziens gewoon moeten werken! Je kunt het beste even contact opnemen met ons via Facebook of X (of bellen met +31612001200). Mijn collega's kunnen dan indien nodig, direct een ticket voor onze technische dienst aanmaken. Via de community heb je, zoals je gemerkt hebt, vooral contact met andere klanten. Hierdoor is het niet echt een geschikt medium om een ticket aan te maken. 

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 17 juni 2024

@Marcia van KPN Dank je voor de reactie. Ik zal morgen telefonisch contact opnemen want voor meer dan een week heb ik inderdaad geen werkende apple watch in slovenie