Skip to main content

Ik heb ooit eens ingesteld dat ik zelf 4.000 MB heb op mijn Iphone en mijn vrouw 0, omdat ze alleen maar met haar Iphone belde. Nu gebruikt ze de Iphone ook voor What's app enz. Ik wil nu standaard iedere maand 500 MB delen met mijn vrouw, maar dat moet ik tot nu toe aan het begin van iedere maand regelen. Hoe wijzig ik dat, namelijk dat mijn vrouw standaard iedere maand 500 MB van mij krijgt?

Hallo Perjan, wat vervelend om te lezen dat het nieuwe abonnement niet helemaal aan de verwachting voldoet. Ik snap de teleurstelling, want automatisch MB's delen is natuurlijk superhandig. Mocht je er echt nog van willen afzien dan is dat binnen 14 dagen bedenktijd mogelijk. 

Hi CompuChip, Ik zal deze wens weer eens kenbaar maken. Voor nu kan ik niks beloven, maar het is ook niet uitgesloten dat we het in de toekomst gaan aanbieden. Mochten we dit gaan uitvoeren dan laten we dat uiteraard aan jullie weten. Houdt daarvoor onze nieuwsbrief en het forum in de gaten :)   


☹️


Net van ziggo/vodafone overgestapt naar KPN glasvezel en mobiel. Wat een enorme teleurstelling dat het delen van data zo klantonvriendelijk is gemaakt. Dat hebben ze bij Vodafone wel goed geregeld. Schaam je KPN en ik hoef niet uit te leggen waarom, lees de voorgaande berichten nog maar eens door. Tja en van die 14 dagen kun je waarschijnlijk ook geen gebruikmaken omdat je na het afsluiten van de overeenkomst pas ver na deze datum wordt overgezet. 

Hé KPN doe eens wat beter je best.


Hallo Perjan, wat vervelend om te lezen dat het nieuwe abonnement niet helemaal aan de verwachting voldoet. Ik snap de teleurstelling, want automatisch MB's delen is natuurlijk superhandig. Mocht je er echt nog van willen afzien dan is dat binnen 14 dagen bedenktijd mogelijk. 

Ik wil daar helemaal niet van afzien, ik wil alleen dat kpn doet wat mij beloofd is. Als ik er van afzie, moet ik weer allerlei andere zaken gaan regelen, met als grootste risico dat ik het telefoonnummer van mezelf en mijn vriendin dat we al jaren heben kwijt raken. Terwijl kpn niet levert wat ze verkocht heeft.

Regel gewoon dat het automatisch kan, dan kun je daarmee weer adverteren en nieuwe zieltjes winnen...


LS,

de vraag naar het automatisch MB’s delen is kennelijk al heel oud. Die vraag heb ik vandaag ook weer. Het is nogal klantonvriendelijkheid dat het niet kan/zo lang duurt voordat er iets lijkt te gebeuren.

kunt u aangeven of en wanneer deze op het oog kleine mutatie wordt geregeld. KPN is prima verder, maar het niet automatisch kunnen delen is knap irritant.

 

met vriendelijke groet,

Rob


Ik ging er bij de overstap ook van uit dat het automatisch kon, heb dus eigenlijk dezelfde vraag.


Ik ging er bij de overstap ook van uit dat het automatisch kon, heb dus eigenlijk dezelfde vraag.

Hallo @wouter-b , er start binnenkort een pilot, dus er wordt aan gewerkt.

 


Ik ging er bij de overstap ook van uit dat het automatisch kon, heb dus eigenlijk dezelfde vraag.

Hallo @wouter-b , er start binnenkort een pilot, dus er wordt aan gewerkt.

 

Hallo @JanD, dat is goed nieuws! Als ik kan helpen hoor ik het graag ;-)


Ik ging er bij de overstap ook van uit dat het automatisch kon, heb dus eigenlijk dezelfde vraag.

Hallo @wouter-b , er start binnenkort een pilot, dus er wordt aan gewerkt.

 

Hallo @JanD, dat is goed nieuws! Als ik kan helpen hoor ik het graag ;-)

Als je geabonneerd bent op de nieuwsbrief van KPN dan staat daar een uitnodiging in om je aan te melden voor pilot (er is geen directe link van). 😃 Maar dan weet je in ieder geval dat het eraan zit te komen.


Bedankt weer voor de reactie, maar een echt antwoord is dit natuurlijk niet. In de politiek (ook dáár kan ik als trainer uit ervaring spreken) houdt een reactie zoals jij die geeft eigenlijk in dat aan de vraag in dit geval niet zal worden tegemoet gekomen. Van een private marktpartij verwacht ik eigenlijk een meer concreet antwoord: “dit gaan we doen”, of “dit gaan we niet doen”. Mag ik uit jouw antwoord opmaken dat de laatste variant het meest waarschijnlijk is?

NB: Ik acht het overigens onwaarschijnlijk dat het automatiseren van MB's delen een gecompliceerde ingreep is voor iemand die bekend is met de programmastructuur van de applicatie. Het delen is ook nu al geautomatiseerd waarbij de data (zoals het aantal nog beschikbare Mb's uit een database(tabel) moet komen. Het moet echt niet zo moeilijk zijn om diezelfde module die voor de aftrek zorgt op aangeven van de gebruiker periodiek (bij het verversen) te laten lanceren. Ook betrekkelijk eenvoudige alternatieven zijn denkbaar. Met plezier praat ik een keer met jullie automatiseerders ;-)           

Er loopt inmiddels een test met automatisch delen van data. 


Er loopt inmiddels een test met automatisch delen van data. 

 

Inderdaad. Iedereen kan hier nu aan meedoen. In het volgende topic wordt uitgelegd hoe.

 


Top KPN!

"MijnKPN laat je nu automatisch mobiele data delen met je gezin" https://androidworld.nl/apps/mijnkpn-laat-je-nu-automatisch-mobiele-data-delen-met-je-gezin

Erg blij mee