Skip to main content
Beantwoord

Automatisch MB's delen mislukt elke maand

• August 11, 2026
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Automatisch delen is ingesteld en wordt (niet wijzigbaar) de eerste van de maand gedaan.

Op het nummer waarvan gedeeld wordt is elke maand van de 24Gb ruimschoots over om te delen. En in de nieuwe maand staat er weer 24Gb klaar.

Toch komt elke maand de melding dat automatisch delen is mislukt wegens onvoldoende data.

Na 7 maanden nu toch maar deze vraag: hoe kan ik t zelf oplossen of kan KPN t oplossen.

Handmatig delen gaat wel.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@MathijsvdW, welkom bij onze community. 

Het delen van MB's hoort uiteraard goed te werken. Staan beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd? Dat is namelijk een belangrijke voorwaarde. 

Het kan ook zijn dat er iets aan onze kant niet goed staat. Ik adviseer je in dit geval om contact met ons op te nemen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 
Laat me nog weten of het zo lukt. 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 13, 2026

Hi ​@MathijsvdW, welkom bij onze community. 

Het delen van MB's hoort uiteraard goed te werken. Staan beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd? Dat is namelijk een belangrijke voorwaarde. 

Het kan ook zijn dat er iets aan onze kant niet goed staat. Ik adviseer je in dit geval om contact met ons op te nemen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 
Laat me nog weten of het zo lukt. 

Â