Skip to main content
Beantwoord

Automatische incasso heractiveren

  • September 8, 2020
  • 1 reactie
  • 70 keer bekeken

Beste medewerker van KPN

Helaas lukt het u nog steeds niet om de automatische betaling van mobiele nummer (...) weer te starten. De RABO bank heeft het nummer openstaan voor automatische betaling.

Ik heb uw collega's ondertussen al enige keren aan de telefoon gehad, maar nog steeds moet ik de betaling handmatig doen.

Er staat overigens wel op het factuur dat het automatisch op een bepaalde datum wordt afgeschreven, 

Wat is de reden van het mislukken van de betaling?

Met vriendelijke groet Rem en Nel Zwemmer

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @RMJ Zwemmer, ik heb het doorgegeven bij de factuurservice. De volgende afschrijving zou weer goed moeten lopen. Mocht dat toch weer foutgaan wil ik je vragen toch telefonisch even contact op te nemen. Als je 0800-0402 belt en tegen de computer zegt “Collections” te willen spreken wordt je meteen goed doorverbonden. Zij kunnen nét even wat meer inzien hierover! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2020

Hoi @RMJ Zwemmer, ik heb het doorgegeven bij de factuurservice. De volgende afschrijving zou weer goed moeten lopen. Mocht dat toch weer foutgaan wil ik je vragen toch telefonisch even contact op te nemen. Als je 0800-0402 belt en tegen de computer zegt “Collections” te willen spreken wordt je meteen goed doorverbonden. Zij kunnen nét even wat meer inzien hierover!