Skip to main content

Dag allen,

Ik heb de iPhone 15 Pro vrijdag binnen gehad. Nou is de batterij echt om te JANKEN. Hoe gaat het in zijn werk met ruilingen? kan ik binnen 14 dagen nog beslissen deze telefoon niet te willen en wisselen naar een Pro Max?

 

Of denken jullie uberhaupt dat het met updates wel verholpen zal zijn?

Hallo @xitsmesam in de regel moet een batterij bij 1e gebruik even goed doorgeladen te worden met een originele lader.

Daarna opladen als de capaciteit ongeveer 20% is en stoppen als de capaciteit ongeveer 85% is.

Dit voor een optimaal lange levensduur.

Verder kun je ook kijken of je notoire stroomverbruikers uit kunt schakelen die je weinig tot niet gebruikt,

zoals bijvoorbeeld wifi en/of Bluetooth.

Ook even de handleiding omtrent optimaal batterijgebruik goed doorlezen en uiteraard alléén een originele lader gebruiken.

 


@xitsmesam meestal in het begin is het batterij verbruik hoger dan normaal. Dit komt doordat de IPhone op de achtergrond nog allerlei handelingen uitvoert. Zoals de foto’s opnieuw op je telefoon zetten. Wacht eens een paar dagen af en kijk dan wat je batterij doet. 


@Hoopvol  Ik lees het bij bijna iedere test die er gedaan word. Het is dus een bekend probleem. Verder lijkt het me dat als ik WiFi of bluetooth uit moet schakelen om een hele dag batterij te hebben dat er iets mis gaat.


@xitsmesam heb je al eens naar deze website van ICulture gekeken voor tips mbt je batterij.