Skip to main content
Vraag

Bedonderd na verlenging Sim Only abonnement + upgrade

• November 26, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste KPN,

Ik heb sinds kort mijn Sim Only abonnement bij jullie verlengd en heb ook geüpgraded naar Super Unlimited Plus. Had namelijk nog het oude KPN Onbeperkt bellen + Data abonnement.

Jullie hebben me een nieuw contract (24 maanden) aangeboden voor €40,- en gisteren zag ik ineens op de website dat dit abonnement wordt aangeboden met €2,50 extra korting, dus voor €37,50.

Dit kunnen jullie toch niet maken?! I’m not amused! Normaliter zou je als klant juist verwachten dat jullie ons tegemoet komen(korting), als iemand wilt verlengen. Maar jullie hebben bij mij precies het omgekeerde gedaan🙄.

Ik verwacht bij deze een uitleg en oplossing/tegemoetkoming.

Graag zie ik jullie reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,                                          
Rick van der Putten 

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@RickvdPutten 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je met jouw probleem bellen met de klantenservice van KPN, om dit direct met een medewerker te bespreken.
Via de community kunnen wij hierin niets beteken, omdat het om een contract inhoudelijke vraag gaat, waarbij verificatie noodzakelijk is.

Telefoonnummer klantenservice KPN: 0800-0402 (of direct via 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting)

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag mobiel.

Leg dan duidelijk je verhaal uit omtrent deze verlenging en de huidige korting op dit moment, en dat dit niet is toegepast op jouw verlenging.

Je kunt ook langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt gaan, als je liever persoonlijk contact wilt.
Neem dan wel je geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel!

Hopelijk is het snel voor je hersteld.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Rick welkom op de KPN Community. Ik begrijp je teleurstellen en ik snap dat dit vragen bij je oproept. Ik onderschrijf het advies van Michel, ik zou zo spoedig mogelijk contact zoeken met de klantenservice. Mits je dit binnen de bedenkperiode doet zou het contract nog kunnen worden ontbonden en een nieuw abonnement worden aangevraagd.