Skip to main content

Ik ben in Amerika geweest en daar werkte mijn mobiel niet op het AT&T netwerk. een bundel buitenland aangeschaft want dacht dat dit de oplossing zou kunnen zijn maar werkte nog niet. toen naar T-mobiel USA overgegaan en toen werkte alles weer. ik verwacht van KPN dat ze mijn kosten van de buitenland bundel terug storten daar AT&T niet werkt voor KPN klanten!?

Hi @gevd,

Als je een bundel hebt gekocht en hem vervolgens helemaal niet kunnen gebruiken, dan kunnen we dit na afloop van de bundelperiode controleren en de bundel vergoeden. Aangeschafte bundels zijn 1 maand geldig, is het al zo lang geleden of heb je de bundel pas heel recent aangeschaft?

Mocht de maand nog niet voor bij zijn, zou je hier dar weer even aan de bel willen trekken als dat wél het geval is? Ook al ben je nu niet meer in Amerika, we zullen echt moeten wachten tot de bundel niet meer geldig is, dus ik kan er niet eerder mee aan de slag gaan voor je!


Heb het 10 dgn geleden aangeschaft.


Ok, dan moeten we nog even geduld hebben dus, stuur je hier weer een berichtje als die periode er op zit? 🙂