Skip to main content

Hallo

Ik heb een telefoon van de zaak

Kan ik zelf de belgeschiedenis (specificatie)opvragen of kan dat alleen mijn baas?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Santanja , ik neem aan dat het over mobiel gaat, dat kun je gewoon in je eigen telefoon zien, alle gebelde en ontvangen telefoontjes, op papier kan alleen je 'baas' zien.

 


Oké,bedankt voor de snelle reactie


Hallo, voorheen kon ik bij Telfort altijd mijn belgeschiedenis (mobiel) en verbruik bekijken. 

Telfort verstrekte maandelijks een factuur met alle gegevens, ook met het aantal belminuten (overgehouden) wat automatisch werd opgeteld voor de volgende maand. 

 

Sinds de overgang naar KPN is allemaal niet meer inzichtelijk, of heb ik de juiste pagina nog niet gevonden? 

 


Hallo, voorheen kon ik bij Telfort altijd mijn belgeschiedenis (mobiel) en verbruik bekijken. 

Telfort verstrekte maandelijks een factuur met alle gegevens, ook met het aantal belminuten (overgehouden) wat automatisch werd opgeteld voor de volgende maand. 

 

Sinds de overgang naar KPN is allemaal niet meer inzichtelijk, of heb ik de juiste pagina nog niet gevonden? 

 

Hallo @Skobbejak bij de mobiele KPN-factuur wordt keurig een bijlage met het mobiele- en internetverbruik meegeleverd. Ik heb het bij mijn eerste KPN-factuur net nog even nagekeken.

 

 


Hallo, voorheen kon ik bij Telfort altijd mijn belgeschiedenis (mobiel) en verbruik bekijken. 

Telfort verstrekte maandelijks een factuur met alle gegevens, ook met het aantal belminuten (overgehouden) wat automatisch werd opgeteld voor de volgende maand. 

 

Sinds de overgang naar KPN is allemaal niet meer inzichtelijk, of heb ik de juiste pagina nog niet gevonden? 

 

Hallo @Skobbejak bij de mobiele KPN-factuur wordt keurig een bijlage met het mobiele- en internetverbruik meegeleverd. Ik heb het bij mijn eerste KPN-factuur net nog even nagekeken.

 

 

Thanks, 

het is geregeld, ik had mijn 06-nummer nog niet aan KPN gekoppeld ! 


Hallo @Skobbejak , goed om te lezen dat het opgelost is, bedankt voor de terugkoppeling.

 


Hey @Skobbejak, welkom op het forum. Zo te zien ben je al goed op weg geholpen door de community. Fijn! :D
Wanneer je jouw mobiele nummer koppelt aan je MijnKPN heb je inzage in je verbruik en belgeschiedenis. Het is handig om vooraf afspraken te maken met je werkgever over het verbruik en inzage van de mobiele facturen en gespreksgeschiedenis. Vaak doet de baas daar niet zo moeilijk over, en moedigt ‘ie het vast aan dat je daar zelf rekening mee houdt :)


Reageer