Skip to main content
Beantwoord

Bellen met KPN vanuit het buitenland

• December 3, 2024
  • 5 reacties
  • 556 keer bekeken

Bezopen dat er niemand bereikbaar is. Ik woon in het buitenland en wil iemand aan de lijn hebben. 0800 nummer kun je dus niet bellen uit het buitenland. Ik wil niet chatten, ik wil niet mailen maar gewoon een levende ziel aan de lijn!!!!!!!

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Roll 

Vanuit het buitenland is KPN klantenservice bereikbaar via +31 6 12001200

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

Je kan ook online een terugbelafspraak maken, dan belt een medewerker terug op een moment dat het jou gelegen komt. Pas op: terugbellen kan alleen naar jouw Nederlandse (mobiel) nummer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 3, 2024

Beste ​@Roll , via +31612001200, Facebook en X kun je KPN vanuit het buitenland bereiken 

Succes

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 3, 2024

Hallo ​@Roll 

Vanuit het buitenland is KPN klantenservice bereikbaar via +31 6 12001200

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

Je kan ook online een terugbelafspraak maken, dan belt een medewerker terug op een moment dat het jou gelegen komt. Pas op: terugbellen kan alleen naar jouw Nederlandse (mobiel) nummer.

• Nieuwkomer
  • June 5, 2025

Dit nummer is alleen voor mobiele abonnementen.

ik heb een vraag over internet bij mij thuis, maar kan daar nergens een telefoonnummer voor vinden.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Dit nummer is alleen voor mobiele abonnementen.

ik heb een vraag over internet bij mij thuis, maar kan daar nergens een telefoonnummer voor vinden.

Hoi ​@Harry Licht 

De klantenservice van KPN (voor zowel mobiel als vaste diensten voor thuis) is bereikbaar op de volgende telefoonnummers:

Binnen Nederland bel je naar: 0800-0402
Vanuit het buitenland bel je naar: +316-12001200

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

• Nieuwkomer
  • June 6, 2025

Hallo Michel,

als ik dat nummer bel, moet ik mijn 06 nummer van mijn kpn abonnement ingeven, maar dat heb ik niet. Heb alleen internet thuis van kpn, dus ik kom daar niet verder. Nasr ik heb een belverzoek gedaan en heb inmiddels contact gehadÂ