Skip to main content

Hallo. Als ik vanaf mijn mobiel naar een Duits mobiel nummer wil bellen hoor ik meteen een bezet toon. Het gesprek komt niet door. Als ik een whatsapp call doe maar hetzelfde nummer kom ik er wel doorheen. De betreffende ontvangers waren niet in gesprek. Het lijkt erop dat de verbinding naar het mobiele nummer niet tot stand komt. Met de telefoon van Mijn zoon die ook bij KPN is lukt het ook niet. Vanaf de vaste lijn kan ik wel bellen. Ik heb een contract met onbeperkt bellen en sms’en . Wat kan ik doen om dit op te lossen? 

Hi @Sandra B! Goed dat je dit meldt. We hebben dit signaal vandaag een paar keer eerder gezien en hebben het in onderzoek. 

Wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dit gedaan hebt? Dan voeg ik je gegevens aan het onderzoek toe. 


Hi Bram, ik heb ingevuld. Ben benieuwd wat het probleem is. Mvg Sandra 


Gelukkig dat het probleem gesignaleerd is. Ik heb hetzelfde probleem . Graag hulp.

Groet   Ben


Vul ook even je profiel in als je wilt , @boris99 .  We zijn de storing aan het inventariseren. Dan zijn alle meldingen welkom. 


@Sandra B : Namens jou heb ik een storingsformulier ingevuld.  Nu is het wachten op de analyse en oplossing.


Hi Erwin, bedankt hiervoor, ben benieuwd en hoop dat het snel is opgelost, heb immers een contract met onbeperkt bellen en kan er nu niet echt gebruik van maken. 


Kan geen mobiele Duitse nummers bellen. Vaste nummers wel. Graag snelle oplossing.

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 


@HJW0910 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om Duitse nummers te bellen. 

Zou je je forumprofiel willen invullen? Dan kunnen we zoveel mogelijk gegevens verzamelen. 


Hallo,

Sinds 2 dagen kan ik niet meer naar een Duits mobiel nummer bellen!!!!

Graag heel snel een oplossing hiervoor.  Vaste nummers lukt wel 

 


Wie gaat er eindelijk iets aan doen. Fijn als je kindereni wil informeren dat hun moeder in coma ligt op Intensive Care.

Gemeld bij KPN. Actie ????


@Slef1 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat dit ook bij jou niet lukt. 

Zou je je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven? 


@HJW0910 We proberen en zo snel mogelijk iets aan te doen. 

Zou jij ook je forumprofiel willen invullen? 


Ingevuld voor zover relevant


Dankjewel, ik heb het gevonden. Ik zie dat er al een ticket is aangemaakt voor de technische dienst, maar ik heb je nummer ook toegevoegd voor de inventarisatie omdat het om meerdere nummers gaat. We gaan ermee bezig. 


Mooi. Hopelijk heel snel opgelost.


Ik kan sinds deze week niet meer naar Duitsland bellen met mijn mobiel. Ik krijg een in gesprek toon. 


Hier hetzelfde probleem. Heb ik al een aantal dagen last van 

 

Admin: samengevoegd bestaand topic.


Wanneer komt er eindelijk actie en VOORAL RESULTAAT. Dit duurt veel te lang. Ik ken meer dan 15 mensen die ditzelfde probleem hebben, maar geen gfotumlid zijn.

Dus:

DOE ER EENS IETS AAN.


@SanHof Dank voor het melden ik zal het ook voor jou doorgeven.


NV Adriaan

Forum is nieuw voor mij. Ik zie dat bij sommige reacties de moderator aangeeft het door te geven en bij andere staat dat niet.  Aangezien ik ook al dagen met dit probleem zit en het van groot belang is dat dit opgelost wordt ( voor iedereen natuurlijk ) verzoek ik mij en de anderen ook door te geven ….

Groet,

Adriaan 


@NV Adriaan Zou je dan wel jouw profiel kunnen invullen Adriaan? Dan heb ik gegevens waarop ik mij kan baseren. 


Profiel ingevuld 


@NV Adriaan Dank je Adriaan ik ga aan de slag. Onze technische dienst is ingeschakeld en heeft het in onderzoek. Het is wel een breder spelende storing dus dit zal niet direct op individueel niveau worden teruggekoppeld. Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen we dit delen.


Het duurt wel erg lang voordat er een oplossing is!!!