Skip to main content

Had een Iphone SE met abonnement van T-mobiel. Bellen over wifi ging perfect.

Nu heb ik een KPN abonnement met Iphone 12 mini. Bellen over wifi werkt niet meer.

 

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen. 

Het netwerk is niet aangepast.

Waarschijnlijk staat je publieke IP adres van je internet provider niet in de lijst van kpn. Een kpn moderator kan dit laten controleren/oplossen. Niet je publieke IP adres op het forum zetten. 

Het kan ook zijn dat de dekking van het kpn netwerk voldoende/goed is waardoor je mobiel niet voor wifi bellen kiest. Het is namelijk niet zo als je mobiel op wifi zit dat je mobiel dan ook gaat wifi bellen. Met een Android toestel kun je dit trouwens wel instellen, maar met een iPhone is dat niet mogelijk.


Hoi Neville, dat dat gaan we proberen. Als het gelukt is laat ik je het weten. bedankt!


Hoi @Shyrin_

 

Zou jij mij als moderator verder kunnen helpen met dit topic? 


@Innius Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om te bellen over wifi. 

Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan ga ik voor je aan de slag! :)


Hoi Rutger, 

Profiel is ingevuld. 

Ik kijk uit naar de oplossing.

Groet, John


@Innius Heb je ook nog een mogelijkheid te gaan naar www.whatismyip.com,?

En het ip adres dat je daar terug ziet komen in te vullen onder het kopje "persoonlijke opmerkingen" in je profiel? 


Hoi Rutger,

 

Het ip adres heb ik daar ingevuld.


@Innius Bedankt, voor het invullen van je profiel. 

Ik heb de gegevens doorgezet naar mijn collega's. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


@Innius Excuses voor de late reactie, ik zie dat er eerder bij het doorzetten iets is misgegaan. 

Ik heb dit nu nogmaals gedaan. Ik verwacht dat het in de loop van deze week in orde gemaakt is. 


Dat zou geweldig zijn! bedankt! 

Groet John


@Innius Het nummer is ondertussen toegevoegd aan de whitelist. 

Lukt het nu ook om te bellen via wifi? 


Beste Rutger, ja het lukt nu om via wifi te bellen.

Thx!

 

Groet,

john