Skip to main content

Jasper (of andere moderator), is dit nog steeds de oplossing/blokkade? sinds dinsdag ben ik aan het bellen/mailen met KPN consumenten, KPN zakelijk en onze kpn partner (mn nr zit blijkbaar in een blok waarvoor alleen support via partner kan terwijl er echt KPN op mn schermpje staat 😢 )

Multifiber glasvezel ip adres in mn nieuwe huis is als ik bovenstaande lees en mijn tests doe (vorige huis VodafoneZiggo en mn Vodafone sim in mifi laten op mn telefoon bellen via wifi wel toe/door)…  het lijkt zaak dat er bij KPN iets van/voor multifiber ip adres(range) open gezet wordt als ik andere posts lees.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

https://zakelijkforum.kpn.com/ is het forum van KPN omtrent zakelijke vragen. Mijn advies is om dit daar even te vragen.


tuurlijk….. volgende kastje-muur


tuurlijk….. volgende kastje-muur

Is een beetje het verschil tussen 0800-0402 en 0800-0403. Consumenten helpdesk heeft geen informatie over zakelijk en visa versa. Bij de consumentenhelpdesk kan er niks over multifiber verbindingen worden gevonden. Verder is het enkel een advies, ik ben geen moderator en kan je niet vertellen wat je moet doen, enkel denk ik dat je daar verder mee komt.


Klopt het dat jij een abonnement bij Multifiber hebt voor jouw vaste Internetaansluiting thuis?


@Ik_Combineer excuus, na 5 a 6 weken in raadselen waarom t niet werkt… was ik dinsdagochtend blij dat ik een haakje naar oplossing had. maar realiseerde me ook dat ik KPN nodig had en dat is gedoe… dat blijkt nu al 2 dagen met bellen/mailen, tickets die verkeerd gerouteerd worden etc etc

 


Klopt het dat jij een abonnement bij Multifiber hebt voor jouw vaste Internetaansluiting thuis?

jazeker! Multifiber abo via Glasdraad

 


https://zakelijkforum.kpn.com/ is het forum van KPN omtrent zakelijke vragen. Mijn advies is om dit daar even te vragen.

done, zie tekst daar: https://zakelijkforum.kpn.com/kpn-een-mkb-mobiele-abonnementen-toestellen-71/bellen-via-wifi-op-kpn-mobiel-abo-werkt-niet-op-multifiber-glasdraad-vaste-glasvezel-aansluiting-13635


Hey @JimP, welkom op het forum! Jij hebt een abonnement bij MultiFIber voor je vaste internetverbinding, en een KPN abonnement voor je mobiel? Dan is dit een geval waarin wij onze IP-database moeten uitbreiden. Daarvoor maakt het niet zoveel uit of je dit via hier of het ZM forum bij ons meldt :)

Wil je het IP-adres van jouw thuisverbinding in je forumprofiel zetten? Mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’ Je kunt, als je het IP-adres niet weet, een website als watismijnip.nl gebruiken terwijl je verbonden bent met je eigen internet. Reageer even weer als je dit gedaan hebt, dan geef ik het IP-adres door en zou dit probleem binnen enkele dagen verholpen moeten zijn :)


@Erik_ , zie mn profiel


Het werkt nu! Txs


@Erik_  omdat ik met mijn ipadres een aantal websites niet kon bereiken (ip nummer blok was in buitenland aangekocht en stond in verschillende database nog op het betreffende land) bij check land van waaruit je contact legt (melding niet beaschikbaar voor locatie waarvan je contact legt, zelfs bij AD.nl) heb ik van multifiber een nieuw ip adres gekregen (zie mn profiel). kunnen jullie die ook whitelisten aangezien mn bellen over wifi nu niet meer werkt (over multifiber glas naar buiten)


geachte kpn moderator, ik zie dat  @Erik_ al een aantal dagen offline lijkt, als hij lang offline is/blijft is er iemand anders binnen KPN die me kan helpen?  @Kpn ?