Skip to main content

Na de laatste update van KPN openen bepaalde apps niet meer, zelfs whatsapp.

Welkom op de community @Viper100, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat gek dat je hier tegenaan loopt 😕

Om welke update gaat dit precies? Gaat het om een update van je modem waardoor je dit probleem ervaart als je op de wifi zit? En werkt het dan via je mobiele netwerk allemaal wél goed?

Of gaat het om een update van je mobiele toestel, en maakt het niet uit welk type netwerk je gebruikt?

Of zit het nog weer anders? Hoe meer informatie je hier deelt, hoe beter we met je mee kunnen denken!

Goedemorgen, 

Het gaat inderdaad om de laatste update die uitgevoerd is door KPN.

En het gaat om de wifi, zodra ik deze uitzet en gewoon op 5 G over ga dan werkt het wel.

Het bereik is ook een stuk minder geworden.

Duurt wel lang voor ik antwoord krijg, vanmorgen de toon gebruikt, maar zoals elke keer komt het uit op dat ik wifi verbeterpunt moet kopen.

Dat je het advies krijgt om extra wifipunten aan te schaffen, vind ik hier niet echt op z'n plaats 😕 Het wel of niet werken van app is niet iets waar zo'n wifiversterker iets aan zal veranderen, ik denk eerder dat dit advies gegeven wordt op basis van het bereik dat ook minder is geworden. Maar aangezien je voor de update wél een goed bereik had, zou je toch zeggen dat dit zonder extra wifipunten weer hetzelfde zou moeten worden @Viper100 

Welk type modem heb je van ons, en wat voor merk en type mobiele telefoon gaat het om? Heb je nog andere apparaten in huis waar mee je op het internet kunt en zo ja, gaat het daar allemaal wel goed mee? Heb je het modem na de update al eens herstart of gereset? Mocht je glasvezel van ons hebben, zou je dan het glasvezelkastje ook eens een minuut of 2 van de stroom af willen halen? Op die manier wordt je verbinding opnieuw ingeladen en ik hoop dat dit een verschil gaat maken!

Ik heb gedaan wat je zei en het gast al beter

Ah ok, fijn dat het nu beter lijkt @Viper100, laten we hopen dat dit zo blijft 🤞🏼

Bedankt

Reageer