Skip to main content

De afgelopen weken proberen mensen mij te bellen en krijgen zij mij niet altijd te pakken. Ze horen direct dat het nummer buiten gebruik is.…

 

Ik kan zelf wel mensen zonder problemen bellen en het gekke is dat mensen mij niet altijd niet kunnen bereiken.

 

Ik hoop op een oplossing want heb ook een verloskundige die mij moet bereiken en dat gaat nu stroef. Ook voor andere mensen die mij moeten bereiken schiet dit niks op. Betaal niet voor niks mijn abonnement. 

 

(Ik heb gewoon 5G en 4G...) 

Hoi @FitD, welkom op ons forum! Dit hoort natuurlijk gewoon goed te werken! Zijn het specifieke nummers die jou niet kunnen bereiken? Of zijn het verschillende nummers die jou wel/niet kunnen bereiken?

In het laatste geval zou het simpelweg iets van bereik kunnen zijn, als je binnenshuis slechter bereikbaar bent kan het bijvoorbeeld helpen om VoWifi in te schakelen op je toestel. Zo ben je altijd bereikbaar zolang je wifi óf 4G hebt.

Als het specifieke nummers zijn kan het zijn dat er diep in de systemen iets niet goed gaat. In dat geval is het handig die nummers even te verzamelen en daarover met ons te bellen op 0800-0402, mijn collega's daar kunnen dan een ticket voor de backoffice aanmaken!