Skip to main content
Vraag

Bepaalde telefoonnummers niet bereikbaar

• February 26, 2023
  • 10 reacties
  • 234 keer bekeken

Goedendag,

Ik kan sinds enige tijd bepaalde telefoonnummers uit mijn tel.boek niet bereiken terwijl ze wel bereikbaar zijn. Als ik met een andere telefoon diezelfde nummers bel zijn ze gewoon bereikbaar. Wat zou het probleem kunnen zijn, ik heb al van alles geprobeerd waaronder contact volledig verwijderen en opnieuw aanmaken maar niets schijnt te werken

Gr. Bas 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Bas.B ben je toevallig recentelijk overgestapt naar KPN vanuit een andere provider? Zou je in ieder geval jouw forumprofiel in willen vullen en dan bij het vakje "Persoonlijke opmerkingen" graag enkele voorbeeldnummers vermelden. 

Ga ik vervolgens voor je aan de slag, om dit opgelost te krijgen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 1, 2023

Hoi Jeroen,

Ik heb mijn forumprofiel verder ingevuld en ook de nummers die ik niet kan bereiken. Hopelijk kun je hier wat mee

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Nog 1 vraag @Bas.B, de nummers die jij genoemd hebt, kunnen deze mensen jou wel bereiken? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 2, 2023

Ja ik kan wel door deze nummers gebeld worden

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 2, 2023

Hallo @Bas.B ,

Heb je die nummers niet per ongeluk geblokkeerd in jouw mobiele telefoon? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 2, 2023

Nee ze staan niet in de geblokkeerde nummers lijst

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 2, 2023

Hebben ze jou niet per ongeluk geblokkeerd? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 5, 2023

Nee vandaag nog getest en ze kunnen mij wel gewoon bellen

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Bas.B, ik reageer in jouw topic omdat Jeroen vrij is. 

Goed om te weten dat je wel gebeld kunt worden, en dat 't vanaf een ander nummer wel lukt. Welk merk en type toestel gebruik je? En maak het verschil als je jouw simkaart tijdelijk in een ander toestel doet en het dan probeert, om te testen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 9, 2023

Hoi Alexandra,

Mijn telefoon is een Samsung A51.

Ik zal in het weekend eens kijken als ik mijn simkaart in een andere telefoon stop pf ik dan die nummers wel kan bereiken