Skip to main content

Goedendag,

Ik kan sinds enige tijd bepaalde telefoonnummers uit mijn tel.boek niet bereiken terwijl ze wel bereikbaar zijn. Als ik met een andere telefoon diezelfde nummers bel zijn ze gewoon bereikbaar. Wat zou het probleem kunnen zijn, ik heb al van alles geprobeerd waaronder contact volledig verwijderen en opnieuw aanmaken maar niets schijnt te werken

Gr. Bas 

Hallo @Bas.B ben je toevallig recentelijk overgestapt naar KPN vanuit een andere provider? Zou je in ieder geval jouw forumprofiel in willen vullen en dan bij het vakje "Persoonlijke opmerkingen" graag enkele voorbeeldnummers vermelden. 

Ga ik vervolgens voor je aan de slag, om dit opgelost te krijgen. 


Hoi Jeroen,

Ik heb mijn forumprofiel verder ingevuld en ook de nummers die ik niet kan bereiken. Hopelijk kun je hier wat mee

 


Nog 1 vraag @Bas.B, de nummers die jij genoemd hebt, kunnen deze mensen jou wel bereiken? 


Ja ik kan wel door deze nummers gebeld worden


Hallo @Bas.B ,

Heb je die nummers niet per ongeluk geblokkeerd in jouw mobiele telefoon? 


Nee ze staan niet in de geblokkeerde nummers lijst


Hebben ze jou niet per ongeluk geblokkeerd? 


Nee vandaag nog getest en ze kunnen mij wel gewoon bellen


Hoi @Bas.B, ik reageer in jouw topic omdat Jeroen vrij is. 

Goed om te weten dat je wel gebeld kunt worden, en dat 't vanaf een ander nummer wel lukt. Welk merk en type toestel gebruik je? En maak het verschil als je jouw simkaart tijdelijk in een ander toestel doet en het dan probeert, om te testen?


Hoi Alexandra,

Mijn telefoon is een Samsung A51.

Ik zal in het weekend eens kijken als ik mijn simkaart in een andere telefoon stop pf ik dan die nummers wel kan bereiken