Skip to main content

In Helmond Brandevoort is al jaren een slecht bereik. De laatste maand is het bereik nihil.

Als ik bel met KPN klantenservice wordt de hoorn opgegooid omdat ze mij niet kunnen verstaan.

Ik wl mijn abonnement beƫindigen vanwege nul bereik.

@Paul StegeĀ Welkom op het forum.Ā 

Wat irritant dat je bereik zo slecht is.Ā 

Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen.

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?Ā 


Rutger,

Het profiel is bijgewerkt. Ik had je daarover al een chat gestuurd.


Ik heb het abonnement vanaf juli 2022.

Ik heb nog nooit een redelijk, laat staan goed, bereik gehad in mijn wijk.

Ik moet momenteel veel bellen in verband met werk. Dit leidt tot veel frustratie.

Kan ik het abonnement opzeggen wegens het niet kunnen leveren door KPN?

Wat krijg ik retour van de reeds betaalde bedragen??


@Paul StegeĀ Bedankt voor het invullen van je profiel.Ā 

Ik zie een notitie in het systeem dat er een storing is geweest, en dat deze ondertussen opgelost zou moeten zijn.Ā 

Maar aangezien mijn collega's je niet hebben kunnen bereiken vermoed ik dat dit de problemenĀ niet heeft opgelost?

Het probleem is dat ik de vragen die je stelt niet kan beantwoorden. Ik kan deze beslissingen namelijk niet nemen.Ā 

Wat je voor een opzegging zou kunnen doen is de stappen op de website volgen.

Dan kan inderdaad bepaald worden of dit reden is voor opzeggen en hoe het verder gaat met de abonnementskosten.Ā 

Mocht het op die manier niet lukken, dan zou ik toch willen adviseren te bellen (wellicht vanaf een andere locatie) met 0800-0402.Ā 

Zodat de situatie daar uitgelegd kan worden en mijn collega's deze kunnen beoordelen!Ā 


Vandaag nog maar een keertje gebeld met de ā€˜helpdeskā€™ van KPN.

Hoe vreemd klinkt het: er is een storing bij KPN en deze is opgelost op 2 mei om 12:00 uur.

Ik heb al vaak een datum en een tijdstip gekregen, dus deze zal niet anders zijn.Ā 

Nog ruim 2 uur wachten en ik weet of KPN dit keer wel aan de verwachtingen kan voldoen.


@Paul StegeĀ Hoe is de situatie op dit moment?Ā 

Is het beter geworden na de storing?Ā 


Het is iets betDer geworden, maar niet veel.

Ik krijg nu te horen dat ik slecht verstaanbaar ben en dat de lijn kraakt.Ā 

Voorheen kreeg ik te horen dat ze niets hoorden aan de andere kant van de lijn en dan werd de verbinding verbroken.

Kortom: het blijft beroerd!

De KPN backoffice zou na mijn laatste belletje ook contact met mij opnemen. Als dat niet telefonisch kon dan zou ik een sms of mail ontvangen om aan te geven welke acties zouden zijn genomen.
Ik heb niets gehad !!


@Paul StegeĀ Jammer om te lezen dat de situatie niet verbeterd is.Ā 

Ik zie ook dat er vandaag opnieuw een klacht is ingediend. Mijn collega's gaan de situatie daarmee opnieuw beoordelen.Ā 

Ik zou dan ook willen adviseren deze klacht af te wachten. Mijn collega's nemen normaal gesproken binnen 3 werkdagen contact met je op.Ā 


Op 12 mei heb ik een (schriftelijke) bevestiging gehad dat onze contracten zijn ingekort en dat we vrij zij om per 1 juni 2023 over te stappen.

16 mei van KPN bericht gehad dat vanwegeĀ de overstap over nummer een boete van ā‚¬245 in rekening wordt gebracht.

Gebeld met KPN. De bevestiging (via Voice mail) gekregen dat ik vrij ben om zonder boete over te stappen. De Voice mail is met de overstap echter voor mij niet meer traceerbaar.

1 juni bericht gehad van KPN dat mijn nummer is overgegaan en het contract is beĆ«indigd. Kosten per nummer ā‚¬245.

Zijn ze bij KPN helemaal dol geworden??

Ā 


@Paul StegeĀ Voor zover ik kan zien is er naar aanleiding van een telefoontje van 7 juni ook contact geweest over de afkoopsom.Ā 

Deze zou met de factuur van augustus verrekend moeten gaan worden. Ik verwacht dan ook dat het op deze manier alsnog goed komt.Ā