Skip to main content

Berichten van Whatsapp worden niet gemeld maar moet ze zelf ophalen via de zoekbalk

• November 25, 2025
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Whatsapp berichten worden niet gemeld, met ze ophalen via de zoekbalk. Al veel geprobeerd, alles staat volgens mij goed ingeschakeld

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Shelter, welkom bij ons op de community. Het is me niet duidelijk wat de situatie precies is, wat gebeurt er precies? Waar krijg je geen meldingen? Hoe ben je verbonden, is dat via wifi of mobiel internet?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Op dit moment weten we te weinig om mee te kunnen denken.

Het kan ook zijn dat het iets is wat bij WhatsApp zelf speelt, dat is niet van ons. Daarvoor kan je het Helpcentrum van WhatsApp ook door kunnen nemen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 27, 2025

Dank Jasper.

Na alle voorgestelde oplossingen geprobeerd te hebben, blijft het probleem bestaan en wordt ik verwezen naar de provider. 
whatsapp berichten die naar mij verstuurd worden, verschijnen niet spontaan,er komt dus geen melding. Wanneer ik de naam van een persoon die mij een bericht heeft gestuurd en me op een andere manier vraagt waarom ik niet reageer, intik in de zoekbalk, pas dan verschijnt het bericht. 
Dat is het probleem dus

Jasper van KPN
Moderator

Dat klinkt als een heel raar probleem. Maakt het daarbij ook nog uit hoe je verbonden bent zoals ik in mijn vorige bericht vroeg?