Skip to main content

Wat zijn de limiten bij onbeperkt sms’en? 

Wij hebben een systeem dat weken niet kan sms’en maar opeens op een dag wel 10000 sms’en kan verzenden. Is dit met een onbeperkt sms’en abbonement te regelen?

Hallo @Stigho ,

De limieten zijn er ongetwijfeld, en inderdaad: als je over die limieten heen komt dan zal er een tijdelijke blokkade plaatsvinden, net zoals elke andere provider dat ook zal doen. Dat is ook iets waarvoor er geen uitzonderingen gemaakt worden. De hoogte van de limiet word niet door KPN gedeeld. 
 

Deze tekst heeft @Raymondt wel eens geplaatst bij een soortgelijke vraag over het verzenden van grote hoeveelheden e-mails. 


Gaat het om een prive of zakelijk abonnement?

Dit klinkt als zakelijk gebruik, en dat mag vast niet bij een prive abonnement.


Ik reageer even omdat ik getagd ben: eventuele limieten op e-mail staan volledig los van limieten op sms. Nu is de mobiele hoek nu net een hoek waarin mijn expertise niet echt ligt, dus heel veel zinnigs kan ik verder niet zeggen op deze vraag, maar ongetwijfeld dat een van mijn collega's nog wel even langs komt hier om duidelijkheid te geven.


Hoi @Stigho, je geeft aan veel sms'jes te versturen. Ene keer lukt het niet. Andere keer wel. Ik durf niet met zekerheid te zeggen hoe dat kan, maar ik vermoed dat we zien dat er grote hoeveelheden verstuurd worden. Dat het daardoor geblokkeerd kan worden omdat het als spam gezien kan worden. 

Ik wil je vragen eens informatie bij KPN Zakelijk informatie op te vragen via 0800-0403.