Skip to main content

Donderdag na veel moeite en gesproken met een medewerker een verlenging wbt een mobiel abonnement gedaan. Alles wat nieuw is met hussel wilde ik weten. Hen twee maal een mobiel abonnement digitenne en ook telfort thuis compleet. Draag was wat als je dit nu compleet zet in een abonnement? Hij wilde me overzetten naar KPN wat thuis betreft. Na ruim anderhalf uur vragen en uitleggen tussen manager en hijzelf nog niets wijzer. Toen maar gewoon gezegd verleng maar mijn mobile abonnement met nieuw toestel. Dit toestel zou volgens KPN de volgende dag geleverd moeten worden want had oprijd besteld. Helaas kreeg ik pas vrijdag een mail daarover. Kan gebeuren, maar ook zaterdag werd er geen levering gedaan. Uiteindelijk staat er maandag op mijn link die je krijgt geleverd! Ook staat in de link handtekening vereist! Uiteindelijk heb ik geen mobiel ontvangen er is wel door iemand getekend maar weet niet wie? Geen nieuwe mobiel, wel een ingang van een nieuw abonnement en afbetaling van een mobiel? KPN waar is mijn bestelde toetsl?

Hoi@Koghul 
Misschien kun je beter even bellen met 0800 0402.
Je kunt ook wachten tot webcare dit overneemt maar die moet dan wel je gegevens hebben.
Dus zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Goedemorgen Huistijger.

Dank je wel voor je reactie heb alles even ingevuld en ga ze even bellen. Kijken of dat de oplossing brengt


Hoi Koghul, welkom op het forum! Dank voor het alvast invullen van je gegevens. Ik zie hier, dat het toestel op maandag op jouw huisadres is bezorgd en er voor is getekend. Waren er op dat moment anderen aanwezig die het toestel in ontvangst hebben kunnen nemen? Zo ja, wil je bij hen navragen. 

 

Als er niemand anders aanwezig was, of de aanwezigen hebben hem niet in ontvangst genomen, geef het hier aan. Dan laat ik onderzoek opstarten.


Goedemiddag Erik, er staat idd geleverd en voor getekend dat zie ik ook in track and trace. Alleen heeft niemand hier op het adres ervoor getekend en is het toestel ook nergens te bekennen!


Dank je, Koghul. Ik heb onderzoek opgestart. Dit betekent dat onze backoffice dit oppakt en hierover contact zal opnemen met PostNL. PostNL gaat onderzoek doen wat er met het toestel is gebeurd en laten ons dat weten. Op dat moment kunnen wij hier dan weer zorgen dat je alsnog een toestel krijgt. Dit kan tot 30 dagen duren. Er wordt contact met je opgenomen zodra we duidelijkheid hebben.


Goede middag Erik, als ik het dus goed begrijp mijn abonnement is ingegaan en ik moet ook al voor een toestel gaan betalen terwijl dat er niet eens is? daarnaast moet ik ook nog 30 dagen wachten op een uitkomst van een onderzoek


Dank je, Koghul. Ik heb onderzoek opgestart. Dit betekent dat onze backoffice dit oppakt en hierover contact zal opnemen met PostNL. PostNL gaat onderzoek doen wat er met het toestel is gebeurd en laten ons dat weten. Op dat moment kunnen wij hier dan weer zorgen dat je alsnog een toestel krijgt. Dit kan tot 30 dagen duren. Er wordt contact met je opgenomen zodra we duidelijkheid hebben.

Goede middag Erik, als ik het dus goed begrijp mijn abonnement is ingegaan en ik moet ook al voor een toestel gaan betalen terwijl dat er niet eens is? daarnaast moet ik ook nog 30 dagen wachten op een uitkomst van een onderzoek

 

Deels. Je krijg formulieren vanuit PostNL die je moet invullen en opsturen. Aan de hand daarvan kunnen zij onderzoek doen. Hoe sneller je dat dan ook doet, hoe sneller het onderzoek kan verlopen, het hoeft geen 30 dagen te zijn, dat is de maximale termijn. Vervolgens wordt of het toestel alsnog gevonden en bij je bezorgd, of het toestel moet als verloren beschouwd worden. In dat laatste geval annuleren wij de huidige order (en hoef je dus niets te betalen) en starten wij deze opnieuw zodat er een nieuw toestel geleverd wordt. Als je in zo’n geval al wel een factuur hebt gehad, of een bijbetaling hebt gedaan krijg je dat natuurlijk terug. 

Â